Tuesday, February 5, 2013

Jeg savner min Ex-kjæreste - ekspertråd for å få din Ex tilbake

En av de tristeste uttalelsene i verden er en kvinne som sier ' jeg savner eksen min kjæreste. " Ennå er det sagt av kvinner over hele verden hver dag. Bare noen dager eller uker siden var du sikker på at du hadde funnet kjærligheten til livet ditt, og to av dere ville bli gammel sammen. Nå, i stedet for lykke du følte da, er forvirring og hjertesorg. Du føler du har mistet din en sjanse for livslang lykke og du vil bli gammel alene. Men kanskje du ikke har til å møte fremtiden uten mannen du elsker fordi, hvis du elsker ham dette mye, det må minst være verdt et forsøk å gjenerobre sin kjærlighet. Her er noen ekspert tips for å få din ex tilbake.


Når du begynner en plan for å få ham tilbake, må du kontrollere at du ikke lytter til dine følelser. Når du elsker noen så mye som du elsker din ex, er det nesten umulig å holde seg borte fra dem. Hver magefølelsen din forteller deg å gå til ham og utøse ditt hjerte. Be ham å tilgi hva du gjorde for å opprørt ham og fortelle ham at du ikke kan leve uten ham. Du ser på telefonen og innser han er bare en telefonsamtale unna, bare for å få sin opptakeren og så du begynner å sende e-post og tekstmeldinger av dusin, men de alle gå ubesvart. Dette øker bare din følelse av "jeg savner eksen min kjæreste" fordi du må innse at hans stemme kan være bare en telefonsamtale unna, men hans hjerte er en million miles bort fra deg.


Gjøre noen eller alle disse tingene er en stor tabbe. En av dem kan ødelegge noen sjanse du har til å få din ex tilbake. Disse taktikkene vil bare føre ham til å se deg som en desperat og trengende kvinne, og han vil lurer på hvorfor han noen gang fikk involvert med deg i første omgang. Det vil også føre deg til vasken dypere inn i fortvilelse og din følelse av tap vil bli enda større.


Som involverer felles venner eller hans familie i saken er en annen stor tabbe. Selv om du kan føle at de kan ha noen innflytelse over ham, er motsatt mer sannsynlig til å være sant. Han kan misliker inntrenging i det han anser en privat sak mellom to av dere og fortelle dem til å tenke på sin egen virksomhet. Når du involvere andre mennesker ved å fortelle dem ' jeg savner eksen min kjæreste "du setter dem på et stramt sted. Hvis de snakke med din ex kjæreste om saken, de kan ende opp føler seg dårlig fordi de stakk nesen hvor det ikke hører hjemme og fikk den kappet av. Hvis de nekter å snakke med din ex, og to av dere får ikke tilbake togethe, r de kan alltid føle seg skyldig for å ikke prøve.


Den beste taktikken som du kan bruke er tålmodighet. Gi din ex tid og plass til å se hvor mye du betyr for livet. Han kan ikke savner deg hvis han ikke oppleve livet uten deg. Hvis du vise ham at du er sterk og modne nok til å godta bruddet og gå videre med livet ditt, det vil ikke være lenge før han sier "jeg savner eksen min venninne."

2 comments:

  1. Gode ​​dagers venner, jeg heter Kristin Rønning Antonsen fra Trondheim, Norge, jeg er lege lege av yrke, 47 år gammel. Les mitt sanne livs vitnesbyrd. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe noen som leser denne artikkelen akkurat nå til å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapt kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært i forhold til Grønseth i årevis, brøt han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen personer som aldri trodde at kjærlighetsspioneringsdelen eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke noe valg men for å prøve det, sendte jeg e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt skulle gå bra før tre dager, at eksen min vil komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luften og overraskende den andre dagen var det rundt kl. Min eks-kjærestepartner ringte meg på mobiltelefonen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonsamtalen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig og det var slik vi begynte å bo sammen lykkelig. Slik kan du nå ham hvis du trenger hjelp doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp på +2349014523836 ta ting for gitt og det vil ta fra deg ......

    ReplyDelete
  2. Få din tidligere kjæreste tilbake raskt ved hjelp av Lord Sea via e-post: (seawaydr22@gmail.com)

    Eller WhatsApp: +2348158911896

    Hei, jeg er Anette  Livet uten mannen min var et skikkelig rot for meg og barna mine. Jeg er så glad for å få tilbake eksen min ved hjelp av den store trolldomslederen Lord Sea. Min største overraskelse var at 48 timer etter at han forberedte trolldommen for meg, ringte mannen min som har forlatt meg i 4 år plutselig uventet og er så glad for at vi har blitt ett igjen ved hjelp av den store sjømesteren og er så glad for å være sammen med mannen min igjen. Lord Sea er en veldig fantastisk trylleformler, du kan kontakte ham hvis du trenger assistenten hans fordi jeg vet at han også kan hjelpe deg. kontakt ham via e-posten hans: (seawaydr22@gmail.com)  eller whatsapp ham på +2348158911896 umiddelbart.

    ReplyDelete