Friday, February 1, 2013

Jeg savner min Ex-kjæreste-hvordan vil jeg takle?

Kall meg gal, men jeg savner eksen min venninne. Hvis noen av mine venner og kjære visste jeg skrev dette, vel, mange av dem ville begynne å sparke meg i ræva! Å være helt ærlig med deg, hun var aldri offisielt kjæresten min, hun holdt det på den måten. Men for hva noensinne grunn jeg sitter her tenker for meg selv, "jeg savner eksen min venninne".


Det hele startet for to år siden. Faktisk, møtte vi oktober 4th 2007. Jeg fikk henne roser og godteri på denne datoen i fjor. Jeg har også gjort henne middag. Dette er hvilken type behandling som jeg ga henne på en på hvert som de kommer til tross for virkeligheten at hun viste ingen takknemlighet noensinne. Hvor dum var jeg?


jeg vet ikke. Jeg antar jeg tenkte at kanskje hvis jeg ga henne mer elsker hun vil returnere den. Formodning hva. Dette fungerte ikke. For å være ærlig, presset det henne videre vekk fra meg. Leksjon # 1, ikke noen gang tillate alle å bruke din godhet for svakhet.


Ja venner, de siste to årene av livet mitt med denne personen var en stor berg-og dalbane. Jeg kan ikke begynne å fortelle deg hvor mange ganger jeg tillatt nøkkel ord: tillatt at jenta å bryte mitt hjerte. Så mange ganger at jeg løp ut av tårer, og etter en stund mitt hjerte og mine følelser ble nummen. Det var ikke noe hun gjorde som ville overraske meg lenger. Nå misforstå ikke, det var ikke alle dårlige. Hun gjorde en flott jobb med å gjøre meg til å tenke at hennes hjerte var i det. Hun var en god skuespiller. Hun måtte gjøre noe for å holde meg i hennes rolodex. Så fortell meg hvorfor jeg fortsatt sier til meg selv, "jeg savner eksen min venninne"?


Fram til da, ville vi bryte opp og alltid komme tilbake sammen. Jeg ville la henne komme tilbake til meg, skal jeg si. En venn av meg fortalte meg en gang at dette gikk på alle disse tider fordi jeg var den stabile i vårt forhold. Jeg har aldri sett på det på denne måten, men jeg antar at hun hadde rett.


Hun gjorde noe dumt og hensynsløs; Jeg ville slutte å snakke med henne. Vi ville slutte å se hverandre i perioder om gangen, og hun ville komme tilbake. Hun ville vanligvis være i en krise og ringe meg i nød. De fleste ganger ville hun bruke det faktum at jeg bryr meg for skjebnen til sine barn til å bryte isen ved å be meg om noe de trengte.


Så denne gangen, til tross for det faktum at jeg sitter her tenker for meg selv, "jeg savner eksen min venninne", jeg er ikke ute for å vinne henne tilbake. Ja folk, jeg ønsker ikke å komme tilbake med min ex denne gangen. Jeg tror jeg er klar til å gå videre. Sist gang brukte jeg taktikken for ikke å snakke med henne eller ringer henne for å få henne tilbake. Jeg måtte holde meg opptatt og gå ut med andre bare for å holde mitt sinn av henne. Jeg måtte opptre som jeg var fornøyd, selv om jeg ikke var da jeg løp inn i hennes familie og venner bare for å gjøre henne føle seg som om jeg var OK med ut henne.


Disse var alle forskjellige måter jeg forsøkte å gjøre henne tror jeg ikke trengte henne, i håp om at jeg skulle få henne tilbake. Og jeg gjorde, hver gang.


Saklig sett, jeg savner eksen min venninne. Dette faktum er ok med meg. Jeg vil holde mangler henne helt til denne følelsen fades bort fra min hukommelse. Derfor, jeg savner meg mer. Jeg bortkommet meg selv i hele ordningen av ting.


Jeg ble forelsket med noen som ikke elsker meg tilbake. Denne gangen jeg ikke ser frem til å vinne min ex tilbake. Hva jeg ser frem til er å finne den spesielt noen som returnerer kjærligheten jeg gi henne og er pålitelige og loyale til meg som jeg til henne. Noen som kommer til å elske meg for hvem jeg er og ikke for hva hun kan bruke meg for.


Selv om jeg savner eksen min kjæreste, jeg er OK denne gangen, og jeg skal bo på den måten.

No comments:

Post a Comment