Saturday, October 20, 2012

Ex-kjæresten min vil komme tilbake til meg - Break Up råd

Vil min ex kjæreste komme tilbake til meg? Dette er et vanlig spørsmål for kvinner som har brutt opp med sine ex kjærester. Din ex kjæreste kan komme tilbake til deg, men du trenger å gjøre noen ting for å være en magnet og tiltrekke ham tilbake. Hvis du bare lå stille og forvente ham å komme da du vil være å kaste bort din dyrebare tid. Hvordan for å få din ex kjæreste har mye å gjøre med dine handlinger og hva du forteller ham etter en pause opp skjer. Her er noen tips om hvordan å få tilbake din ex kjæreste:


Min Ex-kjæresten kommer tilbake til meg-Tips


Være hyggelig til ham -de fleste kvinner glemmer at for å kunne tiltrekke seg sine ex kjærester tilbake, de trenger å være hyggelig etter og under en pause opp. Husk at det du sier etter og under en pause opp kan påvirke hva slags vennskap du vil ha med din ex kjæreste. Hva du vil høre er å være hyggelig til ham hele tiden. Ikke kall ham ord, ikke disrespect ham i noen form for måte og alltid prøve å unngå argumenter. Å være hyggelig er en av strategiene om hvordan å få din ex kjæreste tilbake.


Respekt hans ønsker - dette er noe som du trenger å gjøre uansett hvor sint du er, og uansett hvor mye du elsker ham og savne ham. Menn hater det når en ex kjæreste ikke synes å respektere deres ønsker. For eksempel din ex kjæreste kan fortelle deg at han trenger litt plass etter en pause opp eller under en pause opp. Dette er noe som du må respektere fordi hvis du ikke du kan presse ham bort. Grunnen til dette er fordi du vil opprette en mulighet til å kunne komme tilbake til ham, du vil gjøre det enklere for deg selv og ham å komme tilbake sammen. Så respekterer hans ønsker, hvis han sier som ikke kaller ham, så, hvis han sier at han ikke vil deg og ham å se hverandre på en stund, bare gjør det.


Fin kjole -de fleste kvinner glemmer at en av de beste måtene å tiltrekke seg sine ex kjæreste er å se mer tiltalende fysisk. Dette er svært viktig damer. Hvis du regner med din ex kjæreste et sted, bringe deg ut på en fin måte. sette på noen gode sminke og ha noen fine klær, vanligvis hans test. Don gjøre over det, gjør det på en respektabel måte og som alltid, respektere deg selv. Så som et ord av råd om hvordan å få din ex kjæreste tilbake, gjøre deg selv mer tiltalende til ham fysisk.


Vil min ex kjæreste komme tilbake til meg? Dette er noe som du må arbeide på. Start tiltrekke din ex kjæreste tilbake ved å være fint for ham, dressing hyggelig, å være noen han ønsker å komme tilbake sammen med respektere sine ønsker. Hvordan for å få din ex tilbake kjæreste har mye å gjøre med disse tingene som vi har diskutert her. For nyttig informasjon og ressurser, sjekk vil min ex kjæreste komme tilbake nedenfor. Ting ikke går som du alltid forvente og hvis dette er tilfelle, bare roe ned og tar ting sakte.

No comments:

Post a Comment