Thursday, October 4, 2012

Hvordan komme tilbake Ex: Lær banen For hvordan å komme tilbake din Ex

Er hvordan du får din ex tilbake det eneste spørsmålet på hjertet? Hvis ja, det høres ut som du har nettopp vært gjennom en dårlig breakup. Bryte opp med noen andre setter en svart skygge på alt annet du gjøre i livet. Det er vanskelig å fokusere og skolen eller arbeide, og bare følelsen som deg selv igjen hjemme er umulig. Kan du få din ex tilbake og nyte det gode liv du hadde før pause opp skjedd?


Ja, du kan, men det er viktig å gi deg selv litt tid å helbrede før du gjør noe om det. En pause opp shatters din verden, og du trenger tid til å plukke opp bitene og sette dem tilbake sammen før du begynner å prøve å komme tilbake sammen med din ex igjen. Én uheldige virkningen av en pause opp er at det gjør du glemmer en masse ting. Du plage over de gode tidene og glem om de dårlige tidene.


Etter at de er gått fra livet ditt, du merker hvordan din ex plutselig virker som høydepunktet for perfeksjon? Du fokuserer på det og konsentrere seg om å gjøre noe for å vinne dem tilbake. Kanskje tror du at du kan bare være fornøyd igjen hvis du er tilbake sammen. Men gi det tid. Det gjør vondt nå for å være fra hverandre, men med tiden vil du finne ut hvor du tilbake. Deretter vil du være i en bedre posisjon til å si om du virkelig ønsker å vite hvordan du får din ex tilbake.


Når du har gjort det, og gitt deg selv nok tid til å tenke på pause uten å være emosjonelle, kan du se hvordan du føler. Hvis du er fortsatt overbevist om at du trenger å prøve å få din ex tilbake, neste trinn er å starte noen type kontakt. Det er ingen enkel løsning som er best for hver person, så vurdere din ex og loggen sammen. Bestemme om en telefonsamtale, et besøk til deres hjem, en e-post eller en tekstmelding ville være den beste måten å nå dem. Når du har bestemt hva er den beste måten å kontakte dem, nå må du ren dine ord for hvordan du får din ex tilbake.


Være positive og slag når du starter samtalen. Noen vondt følelser kan fortsatt bli plaget din ex, og du må kanskje arbeide gjennom dem først. Være klar for dem å komme opp. Lytt til din ex med en sympatisk øret og erkjenner sine følelser. Vær følsom når du svarer på dem.


Men uansett hva du gjør, ikke la samtalen blitt en forlengelse av den siste kampen som du hadde som et par! Du vil begynne på nytt, relive ikke en kamp som du allerede har hatt. Hvis du kan fortelle at samtalen er begynner å slå inn i en kamp, tilbake og gi den mer tid. Du er ikke klar til å ta kontakt på nytt. Vent til harde følelser har mistet sin kant, og deretter gå tilbake og prøv på nytt. Hvordan du får din ex tilbake; starter med å kunne ha en vennlig samtale med hverandre for å reetablere en relasjon.

2 comments:

  1. Hei Alle, jeg heter Theresa Walker, jeg er gift i 20 år med mannen min og vi har to sønner, eldste en 16 og yngre er 11 år. Min mann elsket meg mye, men det kommer til et punkt da han var involvert i affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte forandret hans holdning til meg og barn, og hans forsinkelser fra arbeidet fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20 års bryllupsdag i mars holder jeg meg bort fra sex som vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, det vil bli vår bryllupsreise igjen, 15 dager før Bryllupsmannet han bekjente at ja, han hadde sex med henne.
    Han brakte henne i min seng da jeg var ute for jobb, han vet det, men han gjorde det før bryllupsdagen på min seng, det betyr at følelsene mine var helt verdiløse for meg. Min mentale tilstand er full av smerte, jeg tror jeg kan ikke glemme og gjenopprette smerten, denne kvinnen var i full kontroll over henne, og jeg ville aldri gjøre det med vold, hun vil vinne over meg da hun er skilt, hun sa at hun var sjalu over vårt forhold, og hun vil ødelegge meg ved å ta min mann.
    Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavekaster, først og fremst trodde jeg aldri på denne Cast stavemåten, men jeg må prøve den før jeg kom over PROPHET JOSEPH UGO-e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange som får sin eks, og hjelper mennesker med å rette forholdet og gjøre folk lykkelige i forholdet deres og noen andre historier om åndelig sykdom og mer, jeg forklarte min situasjon for ham og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og innen 7 dager kom han tilbake til Apologize og det var bare et mirakel for meg. Er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min er nå hos meg igjen, og han er nå forelsket i meg som aldri før.
    Har du behov for hjelp i forholdet ditt som å få tilbake din mann, kone, kjæreste, kjæreste, vinnende av lotterier, urtemedisin for sykdom eller jobbopprykk, noen form for åndelig problem, Seere leser innlegget mitt som trenger hjelp når det gjelder noen Livsutfordringer bør kontakte ham.

    E-post: karnataka.temple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    ReplyDelete
  2. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete