Monday, October 29, 2012

Få en Ex kjæreste tilbake: fem ting ikke å gjøre

Hvis du er streve hardt for å få en ex kjæreste tilbake må du være åpen for å motta informasjon, forslag og råd. Selvfølgelig, når det gjelder ditt ønske om å få din ex kjæreste tilbake, du åpenbart ønsker å forstå hva du trenger å gjøre for å oppnå dette målet. På den annen side, du må også forstå hva som ikke skal gjøre når det gjelder ditt ønske om å få en ex kjæreste tilbake.


De offisielle trinnene


Først, i arbeidet for å få en ex kjæreste tilbake, må du forstå at bestikkelser ikke vil fungere på lang sikt. Med andre ord, mens du kan være tilbøyelig til å gjøre det, dusjing din ex kjæreste med gaver og presanger vil ikke vinne henne tilbake. Poenget er at hvis du tar denne tilnærmingen å prøve og vinne tilbake din kjærlighet, kan du være trygg på at det til slutt vil backfire.


Andre, med hensyn til få en ex kjæreste tilbake, forstår at ærlighet er virkelig den beste politikken. Du må unngå å lyve for ex. i tillegg, hvis du har vært uærlige på din ex kjæreste i siste, hvis du er virkelig oppriktig i gjenoppbygge et sunt forhold med henne, er du til å ønske å ta nødvendige forholdsregler for å rette opp disse løgnene.


Tredje, i sin streben etter å vinne en ex kjæreste tilbake, må du holde sinne i sjakk. Anger er en normale menneskelige følelser; men når du prøver å reparere et forhold, når du prøver å få en ex kjæreste tilbake, uttrykk for sinne vil bare ytterligere forverre det som allerede er en utfordrende og komplisere situasjonen. Hvis sinne har vært en konsistent problem i løpet av ditt forhold, kan du søke noen råd og veiledning med hensyn til hvordan du best kan gå om å kontrollere din vrede.


Den fjerde tingen å vurdere når du er ute for å få kjæresten din tilbake er oppsummert svært godt av ordtaket "Roma var ikke bygget på en dag." Du kan ikke jag en avstemming. Du må være tålmodig og gjennomtenkte i dine forsøk på å vinne tilbake din kjæreste, i å få kjæresten din tilbake inn i livet ditt. Faktum er at kjæresten din kan føle behovet for å ha noen avstand for deg, i hvert fall på det nåværende tidspunktet. Ved å la henne plass hun trenger å tenke ting gjennom på hennes slutten, vil du ha en langt bedre sjanse av fortsetter mot en endelig avstemming.


Til slutt, en ting som er utrolig viktig for å unngå for enhver pris når du prøver å komme tilbake med din ex kjæreste er at du ikke kan være accusatory med henne. Du må sette pris på at du konsekvent ikke kan skylde din ex for problemene med ditt siste forhold. Hvis du ønsker å få henne tilbake med deg, må du godta din del av skylden. På et beslektet notat, kan du vurdere å svelge din stolthet og ansvar for "ting" at du ikke kanskje egentlig ser deg selv som ansvarlig for når du er seriøs om å få en ex kjæreste tilbake.

4 comments:

  1. Jeg lager en e-postkontakt til Drigbinovia for bare tre dager siden, fordi jeg så på en blogginnlegg fra en kommentar fra en dam fra USA, sa hun at Drigbinovia var i stand til å bringe tilbake ex kjærlighet og gjenopprette forholdet kjærlighet og tillit. Mitt navn er valentina Anders fra Stockholm, noen år tilbake, jeg giftet meg med Mr. Anderson som er en lege av yrke, vi var så forelsket i den grad at vi begge deler alt vi hadde til felles og vi hadde en baby gutt sammen levde vi et ganske og søtt liv, men noe skjedde det var for fire måneder siden, min mann begynte å komme hjem sent på kvelden, i nesten tre uker vil mannen min ikke komme tilbake fra jobb til klokka 11:09, og det var ikke meningen å være så, jeg klaget og spurte hvorfor det kom sent, han ga unnskyldninger om sin karriere. jeg var så bekymret, og jeg må finne ut hva som egentlig var problemene, jeg fant ut at mannen min har begynt å holde forhold til en kvinne fra sitt kontor, de begge jobber sammen i samme firma, jeg konfronterte mannen min, men han nektet , noen dager senere blir saken verre enn noensinne, begynte mannen min å sove utenfor, da så jeg at noe var galt et sted fordi jeg aldri gjorde noe for å såre ham eller fratatt ham alt jeg hadde, jeg villig dele alt med ham jeg mener alt. Jeg bestemte meg for å kontakte Dr.igbinovia email fordi jeg har lest fra online innlegg kommentarer hvordan Dr.igbinovia returnerer kjærlighet og bygger tillit til et forhold. Jeg ber om hjelp via Drigbinovia-e-postadressen (Doctorigbinovia93@gmail.com) noen timer senere mottok jeg et svar fra e-postmeldingen jeg sendte. og han sa at jeg er på rett sted at han kan hjelpe meg å returnere mannen min tilbake i å elske og omsorg for meg. Jeg trodde, og jeg gir den en prøve, bare noen dager etter at han spiste en kjærlighet som stakk i luften, ringte mannen min på telefon og sa at han kom hjem i kveld, jeg ventet ham, umiddelbart Anderson min mann kom hjem den kvelden, Jeg var overrasket over å se ham knee ned for å beklage meg at han var lei meg for å snyte meg og sov sent. Jeg la merke til at Love spell lunsj var på jobb, jeg takker Dr.igbinovia for hans mektige krefter for å returnere kjærlighet og stole på ekteskap / forhold. Dette er virkelig kraftig magisk kjærlighetstroll. så mange ekteskap kan gå gjennom lignende forholdskrise, ikke gråte lenger eller be din mann for å komme tilbake, bare ta kontakt med denne Dr.igbinovia åndelige mesteren, han vil hjelpe deg med å returnere din kjærlighet, og du vil bli lykkeligere enn noen gang før. det fungerer for meg og jeg vet at det vil fungere for deg også.

    ReplyDelete
  2. Jeg kan ikke glemme hvordan DR WALE hjalp meg med å gjenopprette ekteskapet mitt etter åtte måneders separasjon med min kone på grunn av krangel og hun dro og aldri kom tilbake til meg, jeg gjorde så mye for å få henne tilbake, men ingenting fungerte ikke før Jeg så en kommentar på nettet da noen vitnet om hvordan DR WALE hjalp henne med å gjenopprette mannen sin, og det var slik jeg kontaktet ham gjennom WhatsApp, og etter å ha skrevet ut problemet mitt forsikret han meg om at han vil hjelpe meg med å komme tilbake til kona mi. om noen dager etter å ha kastet kjærlighetsformelen, og etter at han gjorde trylleformelen kom min kone hjem og tryglet at hun var veldig lei meg i dag, jeg er tilbake med min kone og vi er begge lykkelige og bor sammen igjen. Jeg vet at det er mange mennesker der ute som ønsker å få kjærligheten tilbake, vennligst kontakt DR WALE fordi han er det perfekte svaret på problemet ditt. Kontaktinformasjonen hans er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg er så spennende å skrive denne artikkelen for å la folk søke hjelp i ethvert Bryte opp ekteskap og forhold, DR WALE brakte min ekskjæreste tilbake til meg, takk DR WALE for at du hjalp så mange forholdssituasjoner som min til å bli gjenopprettet, jeg var hadde vondt til den dagen tanten min introduserte meg for DR WALE at hun fikk mannen sin tilbake med kraftig kjærlighetsform med hjelp av DR WALE Så jeg sendte ham en WhatsApp-melding som fortalte ham om problemet mitt hvordan kjæresten min forlot meg og var utro mot meg på grunn av sjefen hennes på jobben, jeg gråter hele dagen og natten, men DR WALE fortalte meg at kjæresten min skal komme tilbake til meg innen noen uker, og til meg alt han ba meg om å gjøre neste dag, det var som en drøm da han sendte meg en tekstmelding og sa vennligst tilgi meg og godta meg tilbake akkurat det jeg ønsket, jeg er så glad nå som vi er sammen igjen. fordi jeg aldri trodde min ekskjæreste ville komme tilbake til meg så raskt med trolldommen din. Du er den beste og verdens beste DR WALE. hvis du har brutt opp Ex Lover eller mannen din forlot deg og flyttet til en annen kvinne, ønsker du å bli gravid, ikke føl deg trist lenger kontakt: WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg vil bruke dette mediet til å takke den store tryllekunstneren DR WALE for å ha hentet tilbake min kjære mann. Da mannen min forlot meg og våre to barn for en annen kvinne, levde jeg i smerter fordi jeg elsker ham så høyt, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, faktisk var jeg forvirret før jeg møtte en venninne av meg som heter Ella og jeg fortalte henne hva jeg gikk gjennom, så fortalte hun meg at jeg ikke skulle bekymre meg for at hun også gikk gjennom det samme problemet, men i hennes tilfelle var det kjæresten, så tok hun meg med til en spiritist, en trylleformler, ved navn DR WALE som hjalp henne med tilbake kjæresten hennes, da jeg kontaktet DR WALE på WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham problemene mine, etter det fortalte han meg hva jeg skulle gjøre og han sa etter at jeg har gjort det han fortalte meg, etter noen uker vil mannen min komme krypende videre knærne hans ber meg om å tilgi ham. Etter noen uker kom mannen min og begynte å tigge meg, jeg hadde aldri forventet at det skulle skje så fort, jeg banket på døren min, da jeg åpnet døren, så jeg til min største overraskelse mannen min på knærne tigge meg og vår barn til å tilgi ham.
    Han kurerer også alle slags sykdommer, inkludert den som er oppført nedenfor,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. KREFT.
    4. ALS (Lou Gehrigs sykdom).
    5. Hepatitt B.
    6. HYPERTENSJON.
    7. LAVT SÆDANTALL.
    8. ASTHMA.
    9. VIRGINIA PROBLEM.
    10. DIARÉ.
    11. STØYL.
    12. KJØLSÅR.
    13. SLAG.

    Og han kastet også følgende trollformler,

    1. du vil ha et godt ekteskap,
    2. du er en politiker og trenger beskyttelse,
    3. du trenger en kjærlighetsform,
    4. du ønsker å være en rik mann eller kvinne,
    5. du vil at partneren din skal elske deg,
    6. du leter etter kone eller mann,
    7. du ønsker å jobbe med visum til et hvilket som helst land du ønsker,
    8. du er en forretningsmann eller kvinne og vil at bedriften din skal flytte,
    9. du vil at sjefen din skal elske deg,
    10. du vil at din mann eller kone skal tilbe deg,
    11 Du trenger en jobbformidling,
    12 Du trenger forfremmelse i jobben din,
    Alle som har problemer oppført ovenfor, bør kontakte DR WALE, den store trylleformularen. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete