Saturday, July 7, 2012

5 Tegn din Ex-fortsatt elsker deg

Bryte opp med din ex kan være en svært prøver tid i livet ditt. Heartache kan kjøre svært dypt, selv gjør det vanskelig å fokusere på andre viktige ting i livet som arbeid eller hobbyer. Om din ex forlot deg eller du forlot din ex, er det godt mulig at de fortsatt elsker deg.


Relasjoner er komplekse - en av de mest komplekse tingene kjent mann. Menneskelige følelser er komplekse, samt. For eksempel, er det helt mulig å fortsatt elsker noen og på samme tid pause opp med dem. Dette er en av mysterier av menneskets natur, men det er sant.


Faktum er, du kan fortsatt tenke om din ex, og de du. Kjærlighet kan fremdeles være der for dere begge: nå ville det ikke være en skam at to mennesker som elsker hverandre fortsatt bor fra hverandre for ingen god grunn. Men hvordan kan du vite sikkert?


Her er 5 tegn på din ex fortsatt elsker deg:


1. De ringer deg minst én eller to ganger per uke


Din ex fortsatt ringe deg minst én eller to ganger per uke? Hvis så, forhåpentligvis det er åpenbart er at dette virkemåten til noen som er fortsatt i kjærlighet. Tross alt, når folk bryte opp og det er ingen langvarig følelser av kjærlighet og hengivenhet, det siste de ønsker å gjøre er å ringe sine ex - de vil være ute å utforske andre relasjoner. Selv om din ex sier de ønsker å være venner med deg men ringe deg ofte, tar det som et stort skilt som harbor de fortsatt romantisk følelser for deg.


2. De ber om deg når de ser vennene dine


Når din ex støt til venner, bekjente og medarbeidere, han eller hun ofte ber om hvordan du gjør eller hva du har vært opp til? Ta dette som et sterkt signal om at deres følelser er fremdeles der for deg. Tross alt, selv om din ex gjør ikke out-and-out Fortell vennene dine de fortsatt elsker deg (og, hvorfor skulle de?), bør du ta det som en veldig sterk indikasjon på deres sanne følelser som de er fortsatt ber om deg.


3. De kontakte ofte foreldrene dine for å chatte


Hvis du datert din ex for en periode på måneder eller år, er det helt mulig at du ble meget vennlig med sine foreldre, søsken, eller andre familiemedlemmer- og de din. Disse ytterligere relasjoner kan ha utviklet seg til de hvorved din ex noen ganger gikk shopping, gikk på kino eller gjorde andre aktiviteter med dine familiemedlemmer. Men i de fleste tilfeller, på en alvorlig breakup i situasjoner som dette ex slutter å se utvidede familie: Hvis ingenting annet fordi den starter følelse som er vanskelig å være sammen med dem! Så hvis din ex fremdeles kaller eller faller av for å besøke foreldrene dine eller andre familiemedlemmer, ta dette som et tegn på at de er fortsatt føler seg kjærlighet for deg.


4. De fortsatt holde et bilde av deg i nærheten


Har noen som vet din ex, for eksempel venner eller kolleger, lagt merke til at din ex fortsatt holder et bilde av deg på skrivebordet på jobben? Eller gjør de har bilder av deg på sin egen nøkkelring, deres transportabel telefon, laptop eller andre steder der det vises tydelig? Gjør ingen feil: Dette er ikke et "vennskap" bilde. Dette er et bilde som angir at kjærlighet er fortsatt der.


5. De nevner du i deres tekstmeldinger, MySpace-side, blogger, etc.


Har din ex Twitter om deg hele tiden? De spør eller skrive om dere i deres MySpace-side, blogger, eller andre quasi-public mellomrom og steder? Du kan tenke dette naturlig gitt at to av dere var så lukker inntil så nylig, men jeg forsikrer deg om dette ikke er naturlig oppførsel for kun platonisk, ikke-romantisk forhold. Det er et tegn på at de fortsatt tenker du hver dag. De er trolig fortsatt i kjærlighet med deg.


Hvis din ex fortsatt elsker deg, vil du vite det fordi mye av sin atferd angir at de fortsatt prøver å leve livet du begge bodde da du var fortsatt sammen. Nå, blir spørsmålet: hva du skal gjøre med det?

1 comment:

  1. Jeg heter Linnea Magnus, jeg kommer fra Oslo, men jeg er flyttet til Skottland med mannen min, jeg vil dele denne gode nyheten om livet mitt med alle og med de som trenger hjelp i tårnekvinner / Forhold. Jeg led i seks år, min mann forlot meg og fortsatte å ha en annen kvinne bare fordi familien hans ikke elsket meg, og fordi jeg ikke kunne gi ham en baby, gråt jeg i syv år fordi mannen min skilt meg. Jeg leter etter staver som skyen hjalp meg på nettet. Jeg møtte så mange tryllekunstnere, de hevdet alle pengene uten å hjelpe meg, men den 3. juni 2019 så jeg et online bidrag fra en god magiker som heter Drigbinovia. Jeg bestemte meg for å komme i kontakt med ham da jeg kom i kontakt med ham, han fortalte meg at problemet mitt var løst fordi jeg hadde kontaktet ham, jeg fortalte ham alt mitt problem og han lovet å hjelpe meg å returnere mannen min tilbake. Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre så jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg gjøre etter tre dager han fortalte meg at mannen min vil ringe meg før jeg sover den dagen og beklager. Så snart han fortalte meg alt, ringte mannen min meg og spurte meg om å ta ham tilbake etter seks år med skilsmisse. I dag deler jeg denne meldingen fordi jeg vil at verden skal vite og det er en god jobb, og jeg er også veldig glad for å være gravid, og for de av dere som trenger hjelp, problemer med jobb eller kampanje, kontakt Drigbinovia i dag og løse problemet ditt her er e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp ham på jeg +2348144480768 Jeg lover deg at ditt problem vil bli løst

    ReplyDelete