Monday, July 9, 2012

Her er hvordan å endelig få det Ex returnerer telefonen ringer

OK, så du har et lite problem få som visse noen til å returnere din e-post eller telefonsamtaler eller tekstmeldinger, og det kjører du gal! Ønsker du ikke at det var en slags "magic", som, hvis du snakket dem, ville ha din ex faktisk returnere samtalene? Høres vanskelig å tro, men det er ord som vil nesten kaste en spell på din ex, og at de føler seg nesten forpliktet til å returnere samtale.


Og hvor søt er at?...


Og du er ikke alene! Jeg har over 35.000 abonnenter og dette emnet er alltid øverst fra folk som bare vil sette sitt liv og relasjoner tilbake sammen. I dag, kommer du og jeg til å dele en liten hemmelighet.


I dag, jeg skal dele med deg 'secret' svaret på... "de bare ikke vil returnere min hva (e, telefonsamtale, osv.)"


men...


ADVARSEL!


Nå, må du være svært forsiktig med å bruke denne én teknikken fordi du ikke ønsker å ødelegge noen sjanser med å gjenoppbygge forholdet. Og hvis du ikke har en 'fullført' strategi på plass de kan aldri returnere telefonsamtalen. Det finnes tilgjengelige ressurser som kan lede deg gjennom trinnene med en vellykket plan eller en strategi.


ALDRI si følgende!


Nå, før vi seile i de faktiske ordene du bruker, la oss vurdere hvilken type melding som vil aldri arbeide og nesten alltid setter deg i en FORFERDELIG 'psykologisk' ramme i sinnet. Og de faller vanligvis inn i 2 kategorier.


BEG - det ganske går som dette: "Jack, vennligst kontakt meg. Dette er 10 gang jeg har kalt. Jeg trenger å snakke med deg." (Yuck)


Og så er det haster!-Donna, dette er en nødssituasjon. Ring meg så snart du får dette." (Puhleez)


Ganske opplagt hva er galt med de, rett? De stinke med desperasjon! nok sagt.


Hvordan du bruker nysgjerrighet & selv interesse til din fordel


Det vi trenger å ansette er de to mest kraftige egenskaper i menneskelig psykologi. Nemlig de er: Curiousness og egeninteresse.


Og her er stor HEMMELIGHET! En av dem alene er sterk, men når paret sammen de er praktisk talt unstoppable.


Ja...


La oss se om vi kan bruke disse to verktøyene til vår fordel og komme opp med noe som fungerer nesten hver gang det brukes, skal vi? Ved hjelp av en beroligende, hyggelig tone i stemmen ønsker du å si noe sånt som dette:


"Hei Jack. Det er Donna. Jeg trodde jeg ville fortelle deg hvor takknemlig jeg er for hva du gjorde for meg. Jeg ønsker å takke deg personlig, så gi meg en samtale." Se forskjellen? Ser du hva som skjer her som vi bruker både av våre 'secret' verktøy? Jack kommer til å ha å ringe fordi han ikke vil være i stand til å motstå tenkning "Hva gjorde jeg?" "Hva er hun takknemlig for?" OG det er å skape en positiv melding, og han føler deg bra!


Nå...


Selvsagt, trenger du å gjøre en liten bit av "set-up" før du gjør det virkelige kallet. Det er ikke så farlig du trenger bare å finne ut hva han/hun gjorde som gjorde deg takknemlig. Det må være noe ekte, men det trenger ikke å være noe stort. Noen liten ting vil fungere helt fint.


Men vennligst, en gang...


2DRE ADVARSEL!


Kontroller at før du ringer du har en sterk strategi på plass. Fordi hvis du bruker denne teknikken uten en strategi eller plan, og de ringe deg tilbake, kan du gjøre mer skade Hvis du ikke er forberedt på å håndtere det riktig måte!


OK?


Så, kort sagt, hva jeg forteller deg er at det er måten mer viktig hva skjer rundt samtalen (før, under og etter) enn det er bare få dem til å returnere samtale. Ikke som gir mening?


Hvis du vil ha mer informasjon om strategier og planer se min ressurs-boksen på den nedenfor.


Her er du,
T-Dub

1 comment:

  1. Jeg heter Linnea Magnus, jeg kommer fra Oslo, men jeg er flyttet til Skottland med mannen min, jeg vil dele denne gode nyheten om livet mitt med alle og med de som trenger hjelp i tårnekvinner / Forhold. Jeg led i seks år, min mann forlot meg og fortsatte å ha en annen kvinne bare fordi familien hans ikke elsket meg, og fordi jeg ikke kunne gi ham en baby, gråt jeg i syv år fordi mannen min skilt meg. Jeg leter etter staver som skyen hjalp meg på nettet. Jeg møtte så mange tryllekunstnere, de hevdet alle pengene uten å hjelpe meg, men den 3. juni 2019 så jeg et online bidrag fra en god magiker som heter Drigbinovia. Jeg bestemte meg for å komme i kontakt med ham da jeg kom i kontakt med ham, han fortalte meg at problemet mitt var løst fordi jeg hadde kontaktet ham, jeg fortalte ham alt mitt problem og han lovet å hjelpe meg å returnere mannen min tilbake. Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre så jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg gjøre etter tre dager han fortalte meg at mannen min vil ringe meg før jeg sover den dagen og beklager. Så snart han fortalte meg alt, ringte mannen min meg og spurte meg om å ta ham tilbake etter seks år med skilsmisse. I dag deler jeg denne meldingen fordi jeg vil at verden skal vite og det er en god jobb, og jeg er også veldig glad for å være gravid, og for de av dere som trenger hjelp, problemer med jobb eller kampanje, kontakt Drigbinovia i dag og løse problemet ditt her er e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp ham på jeg +2348144480768 Jeg lover deg at ditt problem vil bli løst

    ReplyDelete