Friday, July 20, 2012

Hva bør jeg gjøre for å få min Ex-tilbake?

Når du er i kjærlighet, og at kjærlighet er avbrutt av en breakup, er du bombarded med smertefulle følelser. Tristhet, nedgangstiden og loneliness er bare noen få. Du finner det vanskelig å tenke på noe annet. Du lurer på hva som gikk galt og spørsmålet "Hva skal jeg gjøre for å få ryggen min?" går gjennom hodet igjen og igjen.


Finnes det prøve å svare på dette spørsmålet mange bøker, kurs, fora, nettsteder og blogger. Akkurat nå må du beste strategien for å helbrede dine ødelagt forholdet. Gå frem forsiktig og handle på hva du tankene forteller deg heller enn hva ditt hjerte forteller deg.


Lurer på "Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" kan bli en opptatthet til tider som dette. Du vil gjøre hva gir deg den beste muligheten til å rekindle brannen av som mistet kjærlighet. Her er noen enkle råd som vil komme i gang på rett spor.


Først tror av, mange at nå er tiden for å begynne å spille spill. ikke. Prøver å gjøre din ex føler at du ikke bryr seg eller gjør dem sjalu er svært vanlig, men virker imidlertid sjelden. Noen prøver dette fordi det gir dem en følelse av makt over hva som skjer til dem. Den følelsen vil ikke vare lenge, og du vil at ikke din ex å komme tilbake som følge av din manipulasjon. Du vil ha dem tilbake fordi de elsker og savner deg. Ingen langsiktig forhold kan bygges på bedrag eller sinn spill.


For det andre, gjør ditt beste for å få kontroll over dine følelser. Du kan være følelsen intens vondt og enda sinne akkurat nå. Disse sterke følelser kan gjøre oss gjøre eller si ting som vi vanligvis ikke ville. Hvis du gjøre eller si noe lastefull eller bety, selv i varmen av øyeblikk, kan det undergrave noen sjanse du hadde for avstemming. Som de sier, du kan ikke un-ring en bjelle. Kontroller at du er i den rette rammen av tankene før snakke med din ex. Nå er ikke tid til å være accusatory eller prøver å starte en kamp. Faktisk må du være forberedt til å forlate disse ting i fortiden.


For det tredje ser innover i deg selv og din oppførsel. Analysere hvilken del som du hadde i breakup. Er du stadig prøver å starte et argument eller MAS din ex om noe? Vil din ex ser frem til å se deg igjen, eller vil de skrekk det? Du må la disse ting i siste, og du kan være en person som din ex vil savne og ønsker dårlig å være med på nytt. Tenk på hvordan du ønsker din ex til å handle mot deg når du er sammen. Ikke gjør dem gå på egg skall, gjøre dem komfortable, og du finner romantikk vil strømme hele så mye lettere. Og det er poenget med alt dette er ikke det?


Dette er bare begynnelsen trinnene i å svare på spørsmål, "Hva skal jeg gjøre for å få eksen min tilbake?" Ta deg tid, ta det sakte og være åpen for å løse problemene som tvunget pause opp i utgangspunktet.

1 comment:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete