Tuesday, July 3, 2012

Jeg prøver å få tilbake med min Ex - hva skal jeg gjøre?

Jeg tror jeg gjorde en stor feil da jeg besluttet å kalle den avsluttes. Mitt liv har mistet sin retning, og til slutt ble miserable etter den dagen på. Nå, jeg prøver å komme tilbake med eksen min, men jeg vet ikke hva de skal gjøre.


Jeg har allerede prøvd å trekke alle mulige måter jeg vet for å få henne tilbake. Jeg har trukket alle ressurser som jeg har bare for å vinne hennes hjerte tilbake. Jeg har spurt vennene mine til å hjelpe meg. True til deres natur som venner ga de meg flere stykker råd. En sa at jeg burde prøve å være en slave for henne, selv for bare en dag. Ifølge ham, det aldri alltid kan fungere, men minst det viser min oppriktighet og kjærlighet for henne. En annen foreslått at siden jeg prøver å komme tilbake med eksen min, jeg har til å begynne på nytt. Det aldri er vondt, ifølge ham, til å starte fra bunnen av. Begynne å gi hennes blomster eller bare små gaver, eller er like enkelt som et brev som jeg ikke var pleide å gjøre når vi var fortsatt sammen. Fortsatt en annen insinuated at jeg skulle til å bli mer romantisk å vinne hennes kjærlighet tilbake. Men alle mine venner som er blitt enige om en solid idé - jeg bør være villig til å gi opp mitt ego hvis jeg prøver å komme tilbake med eksen min alvorlig. Jeg skal være klar til å gjøre noen cheesy ting som hva andre gjør, som jeg pleide å le av.


Jeg har også prøvd å søke råd fra radioprogram som jeg lytte til hverdags, men selvfølgelig, med navnet mitt unrevealed. Ankere, sammen med deres avid lytterne, delte sine annet synspunkter. Jeg har også prøvd surfing på Internett for innlegg, selv deltar Internett fora, som tar samme problemet som jeg har nå. Alle svarene er nesten det samme. Jeg har å revitalisere meg selv. Spør meg hva jeg gjorde som ikke bør gjøres som kunne ha bidratt til feilen av vårt forhold til å regne ut fin. Er de prøver å fortelle meg at jeg var grunnen til hvorfor mitt forhold med eksen min endte opp sånn?


Vel, i noen form, Ja. De har et poeng. Jeg tror jeg har vært så barnslig. Umodne, så å si. Det er en av myriads av grunner hvorfor jeg prøver å komme tilbake med eksen min, selv om jeg kan høres, og ser ut som så desperat.


Én idé popped ut av hodet mitt, skjønt. Jeg prøver å få tilbake med eksen min så hvorfor ikke gjøre henne sjalu? En glimrende idé! En tilbakeført psykologi. Det fungerer godt med både menn og kvinner mesteparten av tiden. Utgir seg for at jeg er fint etter breakup, og konstituert som hun ikke gjorde saken i det hele tatt ville være en fantastisk scene. Som vil definitivt skade henne stolthet. Og når hun fester, kanskje jeg får sjansen jeg har ventet på. Men det er for risikabelt. Hva om eksen min ikke elsker meg lenger, og hun ikke engang vare hvis jeg er i en ny relasjon for tidlig? Jeg vil bare skade meg selv.


Desperat som det kan virke, men jeg prøver å komme tilbake med eksen min som jeg leter etter alle mulige måter å gjøre dette. Tid, penger og krefter jeg har brukt bare for å samle ideer og tips om hvordan jeg kommer til å vinne henne tilbake. Jeg prøver å komme tilbake med eksen min og jeg ha grunnlegge besvarelsen. Men hvor jeg skal begynne?

1 comment:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete