Saturday, July 28, 2012

Unngå en kjærlighet bryte opp er mulig

Hei er du bekymret for overskriften for eller gå gjennom en kjærlighet bryte opp? Er at syke tømme følelsen begynner å form i gropen av magen?Du finner din selvbilde snakke er stadig fokusert på ditt forhold? ja? Deretter jeg kan forholde seg til hva du kommer gjennom jeg har vært ned den veien, en usikker fremtid uten partneren kan være en skremmende proposition, men det trenger ikke være på denne måten! å unngå en kjærlighet pause opp er mulig "Advarsel" Dette vil ta deg ut av komfort-sonen.


Må du ta affære nå jo lenger du forsinke jo større sjansene for en permanent bryte opp skjer. Slik starter du må vite behovet for å lagre ditt forhold er minnelig, åpner dørene til kommunikasjon er det eneste stedet å begynne. Dette betyr "TALK" noe ettall må ta ledelsen og sett du leter etter svar som min venn som ballen er i din retten. "Hei jeg aldri sa å unngå en kjærlighet bryte opp ville være lett", det er tegn som er ditt forhold er overskriften for bakdøren og jeg trenger ikke å stave dem ut til deg ikke dum ellers du ville ikke være her.


Så nærme partneren din og dele dine bekymringer og følelser og husk dette er del tid ikke skylden snakker fra et område av kjærlighet ikke sinne. Alt du gjør er å gjøre det klart for partneren din som du er bekymret for at ting ikke er bra i ditt forhold. "LYTTE" til hva din partner har å si de vil har hatt lignende problemer, men gitt omstendigheter-kommunikasjon mellom hverandre har vært begrenset hindrer dem fra å være åpen med deg i fortiden.


Det vil være ting partneren vil påpeke at du ikke vil høre, aldri mindre være ikke defensiv. Husker du tok initiativet så opphold rolig slik at samtalen er det positive, hvis du mister tomten ting vil snu stygg.Samtalen behov for å avslutte med en slags forpliktelse til hverandre for å begynne å ta målbare handlinger og jeg trenger ikke bety hopping i sekk som har stor sex og tenke hver ting nå OK, vil det være personlige endringer skal gjøres av begge parter.


Når å unngå en kjærlighet pause opp ting ikke er alltid kommer til å gå glatt det er bundet til å være støt en lang vei til å gjøre opp, men hvis du ser det er spesielle teknikker og råd til å hjelpe deg med å håndtere disse situasjonene. Jeg vet ting ikke er bra nå, det faktum du har lest dette langt betyr at du er ikke sikker på at i fremtiden. "Ah hvis jeg bare visste da hva jeg vet nå ting kunne ha vært annerledes" Dette er ikke ord du ønsker å beklage år fra nå. Nå er jeg ingen Dr. Phil så jeg oppfordrer anbefaler deg å oppsøke verdig som ditt forhold fortjener mye mer oppmerksomhet enn denne saken kan gi det.

1 comment:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete