Sunday, July 8, 2012

Hvorfor kvinner bryte med menn? 5 Ting jeg har lært

Ja, jeg skal innrømme det. Jeg har vært dumpet et antall ganger - av mange fantastiske kvinner, faktisk. Dette har skjedd flere ganger enn jeg har lyst til å si. Hver kvinne syntes så spesiell i sin egen måte at hver tap var så unikt smertefullt. Og selv om smerten av breakup var til stede hver gang, jeg må innrømme at jeg har vokst fra hver av disse erfaringene.


Ikke lenge siden, en venn av meg som hadde blitt dumpet av kjæresten hans lang tid spurte meg, "Robbie, hvorfor kvinner bryter med menn?" Her dele jeg med deg 5 ting jeg har lært fra kvinner som har dumpet meg:


1. Det tar to personer til å ringe eller bryte en relasjon


Hvis du er som 99% av menn der ute, mens du er midt i smerten av å bli dumpet er det svært enkelt å klandre din kvinne for din unhappiness. Selvfølgelig, i sannhet er Hvis forholdet var ikke lenger arbeider, det sannsynlig at du var en del av problemet. Sørg derfor for at du står overfor ærlig hvilken del du måtte spille i breakup. Du kan utnytte det du lærer på ditt neste forhold.


2. Det er viktig å gi henne litt plass innimellom


De fleste kvinner elsker å klemme, kose, og vanligvis har massevis av fysisk kontakt. Kvinner, kanskje enda mere enn menn, like å være i nærheten til sin mann når det er mulig. Men ikke la dette lure deg: kvinner trenger sin personlige plass, også. Og, mens menn ofte tar en "live og la live" holdning til deres kompis, hvis du følte under ditt forhold at du kan miste henne, du har fått litt possessive - prøver hardt å holde henne på en kort leiekontrakten ut av din egen usikkerhet. Dette er en feil. Hvis du ende opp med å få en sjanse med kvinnen som venstre du: Når du har lyst til få possessive, gjøre motsatt, og gir henne litt plass.


3. Smerte vil gå bort


Hver morgen du våkner opp til å møte en ny dag, er du trolig følelsen smerten av breakup på en frisk ny måte. Kanskje er det den første tingen du tror av når du åpner øynene, og når du gjør, smerte kommer rushing tilbake i. Stol på meg på dette: så hardt som det er å forestille seg akkurat nå, smerte vil gå bort, jeg lover! Bare hang der litt lenger.


4. Noen ting er bare ikke ment å være


Din ex er trolig en fantastisk person, og det er sannsynlig at du føler deg svært tiltrukket til henne kjærester. Du kan føle deg i ditt hjerte hjerter at hun er den rette for deg. Hvis du føler denne måten, ta deg tid til å gå tilbake: realisere, først av alt, at det bare ikke kan være ment å være, og det er sannsynlig noe mye bedre der ute for deg. Sekund, innse at, hvis det er ment å være, du vil være tilbake sammen igjen en dag snart. Uansett, det smart tingen å gjøre er å ha et mål på aksept for hvor ting er nå. Med aksept kommer fred.


5. Gode ting skje med dem som hjelper seg selv


Å omskrive Benjamin Franklin: gode ting skje med dem som hjelper seg selv. Husk at mens du ikke kan endre hva allerede har skjedd, har du full kontroll over hvordan du reagerer på hva som skjer akkurat nå. Hvis du vil ha en positiv romantisk fremtid, må du ta kontroll over dine handlinger og tanker.


Dette betyr selvsagt komme tilbake på den ordspråklig hesten. Gå møte nye mennesker og har en blast. Du vil, jeg lover, finne en annen relasjon. Hvis du følger mitt råd om ting har jeg selv lært fra å bli dumpet og videre, du skal ha fri en utmerket start i ditt nye liv.

No comments:

Post a Comment