Friday, July 27, 2012

Fremgangsmåten For når skilsmisse eller separasjon begynner: Del én

Disclaimer: Jeg er ikke en advokat og gjøre ikke gi juridisk rådgivning. Noe i denne artikkelen er for opplysende hensikt bare.


Family law er forskjellig fra land til land, men det er nok likheter som informasjonen her skal gjelde.


TRINN 1: SKILSMISSE PROSESSEN STARTER


Du og din ektefelle har kommet til å innse at ting ikke går glatt. Det er argumenter, du heller vil være med vennene dine deretter din ektefelle, og det kan være lang øyeblikkene av stillhet hjemme. Hva er endret, bestemme én eller begge av dere det er tid til å dele opp og gå på forskjellige måter.


En av dere har å finne en advokat og fil en protestskriv eller klage for å få ting i bevegelse. Deretter serveres Innkalling på deg. Dette betyr at du har en bestemt tidsperiode til å svare. Denne tidsperioden kan variere avhengig av din stat sin lover. Skilsmisse prosessen har offisielt startet.


TRINN 2: DELINGEN AV EIENDELER


Nå kommer den tyngste delen. Noen har vanligvis å flytte ut. Vanligvis faller dette til mannen. Det er mange ting som må tas i betraktning. Jeg kommer til å røre på bare noen få.


Penger (vanligvis viktigste) må deles equitably så snart som mulig. Få hva er din så raskt som mulig nå, fordi senere blir det nær umulig. Få din egen separate kontoer som er konfigurert for et innskudd av alle midler du klarer å få tak i, fortrinnsvis til en annen bank og deretter kontoen joint var plassert.


Hvis det er du som flytter ut, kan du få navnet ditt tatt av utilities, telefon og noe annet å gjøre med bosted du bare fraflyttet. Alle aktiva som har begge navnene som medeiere bør tas i betraktning og håndtert på en slik måte at bare én av dere er den eneste eieren.


Dette er et godt tidspunkt å diskutere om ikke å selge visse ressurser, for eksempel et hus, båt, biler, etc. De fleste kvinner vil beholde "sin" huset. Hvis barn er involvert, det ikke er en dårlig deal, som de ikke måtte flytte, starte nye skoler, nye venner, etc. Bare sørg for at du arbeider det slik at du får noen av egenkapitalen ut så du har råd til å leve et eller annet sted enn en shack. En foreløpig plan for et budsjett, Tenk på det som en pre-support plan, bør være utarbeidet.


Husk at hvis du ikke skal være den primære fengselsstraff overordnede, du har å spise og sove sted også. Du trenger et sted å ta barna dine når du har visitations og penger på å mate seg. Noen ganger vil du kjøpe klær, gaver, eller ta dagsturer. Disse alle krever ekstra penger, så selge ikke deg selv kort når aktivaet diskusjonen kommer opp.


Trinn må tas i skilsmisse, enten du er mann eller kone. Denne artikkelen gir noen sterk råd og tips for å hjelpe dem som går gjennom skilsmisse for første gang.

3 comments:

  1. Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der bryder op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage tigger om at acceptere hende tilbage. så hvis du har brug for hans hjælp i et forhold eller ægteskab problemer kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller WhatsApp ( +2348104102662 ). Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  3. Jeg heter Linnea Magnus, jeg kommer fra Oslo, men jeg er flyttet til Skottland med mannen min, jeg vil dele denne gode nyheten om livet mitt med alle og med de som trenger hjelp i tårnekvinner / Forhold. Jeg led i seks år, min mann forlot meg og fortsatte å ha en annen kvinne bare fordi familien hans ikke elsket meg, og fordi jeg ikke kunne gi ham en baby, gråt jeg i syv år fordi mannen min skilt meg. Jeg leter etter staver som skyen hjalp meg på nettet. Jeg møtte så mange tryllekunstnere, de hevdet alle pengene uten å hjelpe meg, men den 3. juni 2019 så jeg et online bidrag fra en god magiker som heter Drigbinovia. Jeg bestemte meg for å komme i kontakt med ham da jeg kom i kontakt med ham, han fortalte meg at problemet mitt var løst fordi jeg hadde kontaktet ham, jeg fortalte ham alt mitt problem og han lovet å hjelpe meg å returnere mannen min tilbake. Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre så jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg gjøre etter tre dager han fortalte meg at mannen min vil ringe meg før jeg sover den dagen og beklager. Så snart han fortalte meg alt, ringte mannen min meg og spurte meg om å ta ham tilbake etter seks år med skilsmisse. I dag deler jeg denne meldingen fordi jeg vil at verden skal vite og det er en god jobb, og jeg er også veldig glad for å være gravid, og for de av dere som trenger hjelp, problemer med jobb eller kampanje, kontakt Drigbinovia i dag og løse problemet ditt her er e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp ham på jeg +2348144480768 Jeg lover deg at ditt problem vil bli løst

    ReplyDelete