Tuesday, July 24, 2012

Beste måten å få Ex-kjæreste tilbake

Beste måten å få ex kjæreste tilbake har mange svar.For å tilfredsstille en fyr er en veldig vanskelig ting. De fleste folk sier det er vanskeligere å tilfredsstille en kvinne, men ta det fra meg (en fyr) det er ikke lett. Alle går gjennom en breakup gjennom hele deres livssyklus, og det suger. Slåss, skrek, gråt, og mye mer. Dette skal ikke være så tøff som folk gjør det, en kvinner bør vite nøyaktig hvordan å få deres ex kjæreste tilbake.


Alle ting som går på under en pause opp er så meningsløse. Ting som gjør dem sjalu, skrikende mot dem, skremmer dem, forårsaker kamper, alt fører til ingenting og hvis det gjør noe det ødelegger forholdet for godt og selv gjør det vanskeligere å komme tilbake din ex kjæreste. Vil du vite den beste måten å få ex kjæreste tilbake? Hold leser og se lenken nedenfor for mer gratis kraftig strategier.


Den beste måten å få din ex kjæreste tilbake er å ignorere dem. Ja, jeg vet det synes smertefullt, men du må prøve å holde seg borte, selv om det gjør vondt inni. Når jenter kaller opp 100 ganger om dagen, gråt og roping det gjør ingenting, men la mann vet de har kontroll. At de kan kontrollere resultatet, og det gir dem en stor tillit boost. Nå jeg vil at du skal få mitt poeng, sier jeg ikke at du bør ignorere ham helt og aldri tilbake hans telefonsamtaler hvis han kaller deg! Alle am sier er som ignorere ham litt. Du kan kalle ham innimellom, men prøv ikke å være på telefonen for lenge med ham. Gjøre ham jage du og være glad om deg.For eksempel hvis han spør du ut igjen, du kan fortelle ham at du er opptatt til 2 uker fra nå og fortell ham ringe du...kan si neste søndag fordi du kan være fri dem. Hvis du går glipp av hans kall, kan du returnere den tilbake etter en dag eller to. Hele poenget her er å sørge for at din ex kjæreste ønsker du tilbake i stedet for du gjennomgå tilbake til ham.


Beste måten å få ex kjæreste tilbake er å overse ham og vise ham at du er sterk, og du har gått videre med livet ditt. Jeg vet det er akkurat hva jeg føler når jeg går gjennom den slags situasjon. Jeg føler som om jenta er alltid tenker drømt om meg og bekymringer om meg og ønsker meg tilbake så ille. Dette ikke er bra, vil du vise fyren at din kontroll, og at du mener business. Du ønsker å vise ham at du har bedre ting å gjøre, og han er ikke din første prioritet.


Beste måten å få ex kjæreste tilbake er ved å ignorere ham slik at han kan starte å få oppmerksomhet. La meg fortelle deg dette, hvis din ex fortsatt bryr seg for deg, kan du gjøre dem til å komme tilbake til deg. En annen beste måte for å få din ex kjæreste tilbake er å vise ham at du er fornøyd, vise ham at du har flyttet med livet ditt, og at selv om du ikke sammen, du er en lykkelig kvinne.


En annen måte å få ex kjæreste tilbake er at du må starte socializing mer og dressing hyggelig å se mer attraktivt til ham. La meg fortelle deg at hvis du er glad og socializing med venner som henger ut og gå på datoer hvis mulig, du ex kjæreste vil begynne å gi deg mer oppmerksomhet som du fortjener. Dette er fordi hvis han fortsatt bryr seg for deg han kan begynne å tenke at en annen mann kan ta deg fordi du er socializing mer, og du ser mer attraktivt måten du kle. Han vet at siden du brøt, du er fri noen andre, det er derfor må du gnist hans interessert og få ham til å tenke på deg enn aldri før hittil. Stol på meg på dette, I stedet for du tigge ham hele tiden og fortelle ham hvor mye du elsker ham flere ganger ignorere ham og vise ham hvor glad du er selv om du ikke er med ham. Nå er dette den beste måten å få ex kjæreste tilbake.

No comments:

Post a Comment