Monday, July 23, 2012

Hvordan komme tilbake Ex - planen

Hvis du blir bestemt som din ex kjæreste eller ex-kjæresten er det rette for deg, er det best å få en plan sammen for å få ham eller henne tilbake. Planen er ikke vanskelig, eller er det om skitne tankene triks. Hvorfor jeg foreslår at du har en plan er fordi akkurat nå er det sannsynlig spredt for å tenke rasjonelt på din situasjon med din ex.


Følelsen av emosjonelle, desperat, engstelig, ensom, hjertet-brutt og stresset er alle følelser som spiller AGAINST du når du vil få din ex tilbake.


Som jeg har nevnt, er det viktig å ha en velstrukturert plan Hvis du vil at din ex tilbake. Dette er ingen betyr en grundig trinnvise av prosessen men det får du godt på vei.


Nå er her en enkel retningslinjen å følge, som vil hjelpe deg å få din kjærlighet tilbake:


# 1 - Enig med pause opp.


Å være behagelig for partneren vil vise dem at du lytter til deres behov, og du er modne nok til å håndtere pause opp.


#2-Limit kontakt.


Hvis du er atskilt, enten midlertidig eller offisielt, kan du begrense hvor mye du kommuniserer med din ex for nå. Bruk denne tiden til å få et annet perspektiv på din situasjon, og for luft til å bosette. Hvis du er fortsatt sammen, men ting er kald, snakke rimelig med partneren om hva du føler deg og hvor forholdet kan gå. Husk at selv om dette kan føre til en pause opp, det er bedre å vite nå enn å stadig spørsmålet å bekymre deg om utfallet av ditt forhold. Uansett må du ha en heart-to-heart med partneren din og finne ut nøyaktig hva hver av du ønsker, og hva du er villig til å gjøre for å holde forholdet går fremover.


#3-Keep opptatt og evaluere livet mål og ambisjoner.


Det er den beste måten å gjenopprette eller helbrede fra en pause opp å refokusere livet ditt rundt andre prioriteter som kanskje har blitt neglisjert under ditt forhold. Bruk denne tiden til å forbedre helsen, få anfall, forbedre din økonomi og kontakt med venner og familie.


#4-Keep øynene åpne for nye kjærlighet og nye muligheter.


Så mye som det vil skade for å gå videre fra partneren, er det dødelig å klynge seg til håp. Ikke Plasser din lykke skjebne i noen andres hender. Begynne å ta kontroll over livet ditt og flytter til bedre muligheter.


# 5 – Gjenopprette en tilkobling med din ex.


Sakte øke kontakt med din ex kjæreste eller ex-kjæreste. Husk: det er svært viktig at du har en periode av ingen kontakt eller begrenset kontakt å sette ting i perspektiv.


Det er ingen angitt antall dager du skal vente, men hvis du virkelig ønsker et tall å følge, anbefaler jeg ingen kontakt i minst 30 dager, hvoretter du kan komme tilbake inn i din ex liv. Det er å ta ting i sakte! Ikke hoppe hvis de viser du det minste bit av interesse, og absolutt ikke sove med dem før du offisielt er tilbake sammen!

1 comment:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete