Wednesday, November 7, 2012

Gjør din Ex ønsker deg tilbake - reversering din bruddet

Alle har gått gjennom det: å miste en relasjon som du fortsatt ønsker å henge på. Det er alltid vanskelig å bli dumpet, men reversere pause opp kan være enda vanskeligere. Men hvis du virkelig ønsker å trekke hvis av? Vinne tilbake en ex kan gjøres uansett hva din omstendigheter, så lenge du følge den rette fremgangsmåten. Måten å gjøre det? Du trenger å gjøre din ex vil du tilbake.


En uønsket bryte opp kan være en av de tøffeste tingene du trenger å gå gjennom. Smerten av å se din ex, høre disse sangene på radioen... Dette kan alle sap din styrke og sende deg inn i en depresjon eller funk. Men snap ut av det! Hvis du vil vite hvordan du får tilbake en ex kjæreste, den første tingen du må gjøre er å velge haken og slutte følelsen synd på deg selv. Du vil aldri få ham tilbake av medlidenhet, og selv om du kunne, ville det vare lenge? Hvis du vil ha ham tilbake, må du sette deg selv i en positiv ramme i sinnet. Bare da kan du begynne å reparere forholdet.


En av dine første skritt er å akseptere slutten av ditt forhold. Hva du hadde er nå over. Du kan ikke bygge på en shoddy foundation, som er grunnen til at du trenger å rive det ned og la gamle sår leges før du kan begynne å prøve å bygge den tilbake opp igjen. Slutte å prøve å overbevise deg selv at du vil gjøre opp med din ex, fordi du ikke vet. Hva du vil gjøre er å bygge et helt nytt forhold med ham, fra bunnen. Dette lar deg bruke god, solid, pålitelig murstein, hvorpå de beste forholdene er bygget.


Den neste tingen du trenger å gjøre? Ingenting. Forsvinne for en stund. Din ex kan ikke savner deg hvis du er alltid rundt. Ikke la ham se deg, høre fra deg eller Spør dine venner hva du gjør. Forsvinne av hans verden, gi ham tid til å lure på hvordan du gjør, hva du er opp til, og mest av alt, hva du tenker på ham. Hvis du ikke ringe, kontakter, e-post, tekstmelding, eller ser din exboyfriend... kommer han faktisk til å savne deg. Ja, selv om han startet pause opp. Fyrene vil alltid vite døren er fremdeles åpen, selv om de er de som lukket den. Å få en ex kjæreste tilbake krever utgangspunktet forsvinnende fra sin radar.


Til slutt, vil kjæreste eget ego gripe tak i ham. Han vil lure på hvorfor du var så upåvirket av bryte opp, og han kanskje begynne å stille spørsmål om hvorvidt han gjort en feil. Gutta hater å tenke på de gjorde feil trekk. Det er derfor å se deg deprimert eller gråt kan ofte være en trøst til dem: det er ikke at de ønsker disse ting til dere, det er bare at den validerer at de gjorde en riktig beslutning.


Etter din første forsvinningsnummer, vil du til slutt bump inn (eller høre fra) hverandre igjen. Fra da av, skal hver eneste gang din ex ser eller hører fra deg, du ha tiden av livet ditt. Du bør være glad, ler, og har en flott tid med venner. Dette vil knuse hans illusjoner av komfort, og det også smeller døren helt lukket. Du har tatt hans forhold sikkerhetsnett - du har gått videre uten ham. Frem til dette punktet han var sikker på at han kan få deg tilbake når han ville, men nå... han ikke er sikker lenger. Dette vil skremme ham litt. Og å se deg lykkelig vil faktisk gjøre deg mer attraktiv for ham.

2 comments:


  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Cell, Viber og whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete