Tuesday, November 6, 2012

Kan du stoppe skilsmisse prosessen? 5 Tips fra Joe

Noen ganger i livet vi er på vei ned en viss vei, men deretter innser vi må endre våre sinn om hvor vi ønsker å gå. Hvis ditt ekteskap er på vei for skilsmisse og ennå du nå har andre tanker, kan du plutselig føler at du er på feil vei og ønsker å endre kurs rask.


Dette minner meg om min venn Joe - han var i samme situasjon. Joe hadde i utgangspunktet tilskyndet skilsmisse prosessen med sin kone. På den tiden, ting hadde ikke gått bra i hans ekteskap, og han var absolutt overbevist om at skilsmisse som den smarteste vei til lykke. Han kalte en advokat, og det var.


Så, en dag, Joe var ute på noen gamle bilder av han og kona på en strand. De hadde blitt tatt mens du er på ferie i Maine, en langt gråte fra sine hjem i Sør-California. Stranden var romantisk og mystisk, og i kveldslyset paret hadde vært å ta en spasertur da de kom på en liten restaurant i nærheten av vannet. De trakk opp noen stoler, og fortsatte å spise den beste musling bake av deres liv.


Minnene kom flom tilbake til Joe, og han ønsket at han var tilbake i armene akkurat nå, der på at stranden i Maine. Så han glefset tilbake til virkeligheten. Problemet var: han allerede var 6 måneder inn i en sivilstanden separasjon og 2 måneder i offisielle skilsmisse. Og hans kone bodde 50 miles unna i en annen by.


Joe umiddelbart visste han hadde gjort feil beslutning om hans skilsmisse: han desperat ønsket hans kone back. Nei, han trengte henne tilbake. Så, han satte ut på et faktum å finne oppdrag å finne ut hva han kunne gjøre.


Kan du stoppe skilsmisse prosessen? Her er en oppsummering av hva Joe fant:


1. Du kan ikke stoppe en skilsmisse hvis din ektefelle ønsker en skilsmisse:


Ekteskap er sett på som et partnerskap kontrakt. Derfor er det ingen måte å stoppe din skilsmisse hvis din ektefelle ønsker en skilsmisse.


2. Skilsmisse er no-fault avtale:


I de fleste stater er skilsmisse en nei-feil avtale, noe som betyr at en ektefelle som ønsker en skilsmisse kan gjøre dette uten samtykke av den andre ektefellen.


3. I juridiske termer har hver skilsmisse en tidslinje kalt en kronologi:


Selv om det varierer fra stat til stat, skilsmisse hver har sin egen kronologi av ca 7 trinn, inkludert: innlevering av klage, svar, dokumentutveksling, oppgjør, utstedelse av skilsmisse resolusjon, rettssak, og eventuell appell.


4. Om du kan stoppe skilsmisse avhenger av hvor du er i kronologisk:


De fleste stater har ventetider mellom tidspunktet for innlevering for skilsmisse og skilsmisse er sluttført. Hvis begge ønsket å stoppe skilsmisse, ville begge ektefeller deretter trekke deres skilsmisse protestskriv.


5. Finn ut om dommen har fått:


Hvis du tror du kan slå din ekteskap rundt, finne ut først om dom er blitt tildelt. Hvis den ikke, og hvis din ektefelle er enig, kan du be dommeren å stoppe skilsmisse proceedings.


Når Joe visste fakta, fikk han i ordspråklig krig banen å få livet tilbake sammen. Ikke lenger apatiske om hans ekteskap eller følelse maktesløse i hans situasjon, satt han ut for å vinne sin kones kjærlighet tilbake.

1 comment:

  1. Jeg heter Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i mitt liv på grunn av den hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg å få min eksmann tilbake med sin magiske og kjærlighetsformulering. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig jukset meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelper til med å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet sitt. Jeg forklarte situasjonen min for ham og deretter søkte hans hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg fordi mannen min har endret seg for godt. Han vil alltid være ved meg og kan ikke gjøre noe uten min gave. Jeg gleder meg veldig til ekteskapet mitt, for en fantastisk feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en virkelig stavebeslag. TRENGER DU HJELP ETTER KONTAKT LÆKER SAGURU NÅ VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i ditt forhold. Og hans er også perfekt i
    1 ELSKET SPELL
    2 VINN EX TILBAKE
    3 KVINNENS FRUKT
    4 FREMMÅLINGSFORDRING
    5 BESKYTTELSESFANG
    6 FORRETNINGSTAV
    7 GOD JOBLEFELL
    8 LOTTERISK STAV og RETTESVAL.

    ReplyDelete