Thursday, November 15, 2012

Nyttig strategier for å hjelpe deg å få tilbake med din Ex-kone

Vil du fortsatt lang tid å komme tilbake med din ex kone selv etter skilsmisse eller separasjon? Har du fortsatt å knytte henne med en mange ting i livet ditt og fryktelig glipp av de lykkelige øyeblikkene som du brukte, med henne? Vel, er dette en klar indikasjon på at du fortsatt elsker henne, og derfor, hvis du føler du er åpen for et forhold, så din ex-kone er den første personen du må vurdere hittil.


Det er ikke behov for å utarbeide en intrikat plan for å komme tilbake med din ex kone. Bare spør deg selv hvis du vil ta en ny sjanse med henne-Hvis svaret på dette spørsmålet bekreftende, så her er noen nyttige strategier, som vil hjelpe deg å komme tilbake med din ex kone.


Ikke påberope seg og tigge
Kanskje er det verste tingen å gjøre for å vinne tilbake kjærligheten til din ex å påberope seg og ber om tilgivelse og en ny sjanse til å bevise din kjærlighet. Kvinner som iboende sterke menn, som kan beskytte dem. De hater det når en mann med en svak disposisjon nærmer seg dem med et forslag om ekteskap. Derfor aldri be eller ber foran din ex for å overtale henne til å komme tilbake til deg. I stedet må du projisere deg selv som en sterk person, som synes å være følelsesmessig balansert, trygg og rolig selv i perioder med krise.


Forbli sosialt aktiv
Sosialisere aktivt, og gjør ditt nærvær følte overalt som hun går. Din ex må føle pangs og omvende seg for ikke å være sammen med deg som et par. Hun må starte savner deg og lengter etter firmaet levende.


Analysere hva som gikk galt
Du trenger å gjøre noen mengde introspeksjon inn forholdet-hvorfor du og din kone få separert eller skilt? Merk de sannsynlige årsakene til bruddet og vurdere hvordan du kan ha bidratt til hele greia. Spør deg selv om du er klar til å foreta justeringer og få noen endringer i din natur eller ikke. Med mindre du er klar til å gjøre det, er du bundet til å ha en lignende ødeleggende break-up i nær fremtid. Så, før du kommer tilbake med din ex kone, får forberedt på å innrømme din feil og gjøre et løfte å endre deg selv for å få til ditt forhold.


Se etter måter å nurture ditt forhold
Hold kommunisere med din ex kone noen ganger, og hvis hun antyder et møte, gripe sjansen. Gå til møte henne med dine følelser under kontroll. Du må ikke være fordømmende eller starte skylden spillet i det hele tatt, fordi dette vil bare føre til misforståelser og problemer for ditt forhold. Sett tilbake din egoisme og ikke połapie makt tussles med henne. Ikke bruk forbi konspirasjonsspill mellom to av dere som eksempler for å gjøre poenget ditt. Begrave ubehagelig fortiden og begynne din forhold på nytt.


Som møtene blir hyppigere, må du prøve å innprente kvaliteter som gjensidig respekt, kjærlighet, gjensidig forståelse og tillit hvis du vil binding mellom to til å vokse sterk. Disse kvalitetene anses å være viktige ingredienser for et langt og lykkelig forhold. Så, prøv å innprente dem i deg selv hvis du ønsker å komme tilbake med din ex kone.

4 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete
  4. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete