Thursday, November 22, 2012

Tips om hvordan å komme tilbake sammen med din Ex

Før du bestemmer deg på en plan for hvordan å komme tilbake sammen med din ex, må du vurdere om du virkelig elsker din ex, og hvis du virkelig ønsker ham/henne tilbake i livet ditt. Hvis svaret på dette spørsmålet bekreftende, så les videre.


Hvis du lurer på om hvordan du får tilbake sammen med din ex, så husk at du trenger å tilgi og glemme en masse ting for å starte ditt forhold ny med partneren din. Du må godta din partner måten hun er naturlig, og ikke prøve å endre dem.. Hvis du virkelig ønsker å lære å komme tilbake sammen med din ex må du glemme ditt ego og lære å være veldig imøtekommende og fleksibel i ditt perspektiv. Her er noen nyttige tips om hvordan du får tilbake sammen med din ex.


Nedtellingen til suksess


1. Første strategi for de som er forpliktet til å vinne tilbake deres kjærlighet er å slutte å bekymre deg for mye om "hvordan komme tilbake sammen med din ex". Prøv å slappe av ditt sinn og lage en liste over hva alle ting din partner liker. Prøv å fokusere på små detaljer, og når du får en sjanse til å møte din partner, bør du taktfullt nevne om alle elementene på listen, som du kan få partneren til lurer på hvordan du huske slike små og ubetydelige detaljer om deg. Faktisk, vil denne strategien faktisk frembringe tankene til avstemming tilbake i partnerens sinn. Følg denne bestemt tips opp på hvor å komme tilbake sammen med din ex, og du vil snart være i stand til å vinne din partner tilbake.


2. Hvis du lurer på hvordan komme tilbake sammen med din ex så er her en annen utmerket strategi; aldri vises for desperat, deprimert, frustrert eller verdiløs til partneren din. I stedet for å ruge i isolasjon, bør du tilbringe tid med mange venner, fokusere på dine profesjonelle prestasjoner og få et meget godt rykte for deg selv. Din partner må lide fra en følelse av tap, og må føle som om de har mistet muligheten til å bli forbundet med noen svært verdig. Denne bestemt tips opp på hvor å komme tilbake sammen har vært prøvd av flere personer, som har alle vært vellykket i å vinne tilbake sine eks-kjærester.


3. Har tro på din ex-partner, selv om du kan ha ingen anelse om hvordan å komme tilbake sammen med ex. Husk at med mindre ditt forhold har et sterkt fundament av gjensidig respekt og gjensidig tillit, ikke vil det være stand til å tåle tidens tann. Så, selv på et tidspunkt når du lurer på hvordan komme tilbake sammen med din ex, tro ikke noen rykter forbundet med din ex. Når den flyktige fasen mellom to av du er over, bare møte opp et sted ved første anledning og sortere ut ting.


4. Neste tips opp på hvor å komme tilbake sammen er å ta initiation og ringe opp din partner etter et par dager etter din break-up. Du må heller ikke gjøre dette for tidlig eller bør du forsinke saker for lenge. Bare ringe til rett tid, sier på en spesiell anledning og uttrykker ditt ønske om å klare ting opp blant deg selv. Denne bestemt tips opp på hvor å komme tilbake sammen er spesielt ment for folk som er for rigid og sta og som forventer at deres partnere for å gjøre det første trekket. Hvis du vil at din partner tilbake i livet ditt, er det ingen skade i å gjøre det første trekket. Faktisk, hvis du følger denne bestemt tips opp på hvor å komme tilbake sammen og kontakte-partneren først, vil du lage et svært godt inntrykk om deg selv, fordi din partner vil veldig godt vite din gjenstridige natur og ville være overrasket over å se deg å gjøre den første innsatsen for forsoning.


Hvis du virkelig følger disse ovennevnte tipsene om hvordan du får tilbake sammen med din ex, og du har svært gode sjanser til å vinne tilbake din tapt kjærlighet.

2 comments:

  1. Jeg heter Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i mitt liv på grunn av den hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg å få min eksmann tilbake med sin magiske og kjærlighetsformulering. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig jukset meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelper til med å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet sitt. Jeg forklarte situasjonen min for ham og deretter søkte hans hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg fordi mannen min har endret seg for godt. Han vil alltid være ved meg og kan ikke gjøre noe uten min gave. Jeg gleder meg veldig til ekteskapet mitt, for en fantastisk feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en virkelig stavebeslag. TRENGER DU HJELP ETTER KONTAKT LÆKER SAGURU NÅ VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i ditt forhold. Og hans er også perfekt i
    1 ELSKET SPELL
    2 VINN EX TILBAKE
    3 KVINNENS FRUKT
    4 FREMMÅLINGSFORDRING
    5 BESKYTTELSESFANG
    6 FORRETNINGSTAV
    7 GOD JOBLEFELL
    8 LOTTERISK STAV og RETTESVAL.

    ReplyDelete
  2. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete