Thursday, December 29, 2011

Å få din Ex-kjæreste tilbake - hvordan kan jeg få min Ex-kjæreste tilbake

En breakup er en av de mest smertefulle erfaringene. Det er på ingen måte morsom og alle dine følelser er i uro som gjør det enda vanskeligere å tenke rett.


Hvis du føler at du fortsatt love din ex kjæreste svært mye og er på oppdrag for å få ham tilbake, er det nyttig å huske på noen vanlige feil som gjør at folk, som kan skyve lover ytterligere bort og gjøre å få din ex kjæreste tilbake mye vanskeligere.


Det er universell psykologiske grunner som gjør oss act måten vi gjør og forstå de vil hjelpe deg mye på å få din ex kjæreste tilbake med riktig tilnærming.


Den mest effektive måten er å gjøre ham vil komme tilbake til deg. Du kan ikke tvinge folk, så ikke gå den ruten. Hvis du vil gjøre din ex vil komme tilbake til deg, og liker du veien du er, har du å unngå viser dårlig og desperat atferd.


En av de mest off-putting atferd "tilgjengelig" der ute er skal vises for desperat, trengende og pushy mot en person... Dette er nesten helt sikkert til stasjonen din ex lenger bort og bekrefte sin beslutning om å bryte opp.


Ser etter tegn på "trengende" og "desperate"....?


Hva med dette... Ringer din ex kjæreste utallige ganger om dagen, sjekke opp på ham, ikke forlate ham alene og resonnement med ham om breakup. Det er desperat... Fortelle din ex kjæreste gjentatte ganger hvor mye du elsker ham og at du kanskje ikke kan leve uten ham er desperat og trengende også...


Føler du deg på samme måte...?


Hva du bør gjøre i stedet er tilbake og "enig" med breakup for nå. Ikke ta kontakt med din ex kjæreste for omtrent en måned så begge av dere kan fjerne deres hoder og revurdere forholdet.


Å ta et skritt tilbake og forlate dine ex alene for en stund vil gjøre ham til å savne deg. Du vil også vises mye mer i kontroll og uavhengig (svært attraktive).


Under denne måneden arbeid på deg selv og prøve å være så positiv som mulig. Du har å gjenkjenne at din breakup skjedde for en grunn, og bruke tid på å finne ut hva den grunnen var. Det er sannsynlig at det hadde noe å gjøre med deg, så vær forberedt på å jobbe med deg selv og fjerner denne hindringen ut av veien.


Hvis du klarte å gjøre alt det, når du nærmer deg din ex kjæreste i par uker og møte ham casually igjen, er det nesten sikkert at han vil føle veldig fascinert om deg fordi du coped godt og viste styrke. Unngå bare handle for raskt igjen og pushy. Ikke ta opp forholdet ennå, men snakk om noen gamle hyggelig minner som du har delt.


Selv om det synes litt utrolig ved første... dette er riktig tilnærming til å få din ex kjæreste tilbake i armene. Prøv å se fra hans perspektiv også... Hvem tror du han finner mer attraktivt...? Den nye positiv "du" eller "knust" negativ ett....?

3 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Cell, Viber og whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  3. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete