Friday, December 9, 2011

Pause Ups: Top Tips

Tusenvis lide hvert eneste år på hendene til en ødelagt forholdet. For mange er det hva synes å være verdens ende. I situasjoner som dette-er oppfatning alt som hva som skjer i virkeligheten kan være langt annerledes enn hva vi oppfatter.


Har du vært i en situasjon som denne? Føler du at det er din verdens ende? Godt hvis det er slik vil jeg du skal tenke på noe bare for et øyeblikk. Tenk på alle de gangene i livet når du ha følt seg selv mildt som slik du gjør nå. Tenk på alle ganger som du har kjempet og trukket gjennom! Saken er, for noen av oss er det enklere å se den som slutten og gi opp, men det strider mot ganske mye alt vi har stått for inntil nå. Du skjønner, overlevelse er en naturlig instinkt og virkeligheten som du er fremdeles her, og som fortsatt i live viser at du har denne naturlige instinkt.


Med smerte og negative følelser av et dårlig bryte opp vi føler vemmelig, men tid, venner, familie og til slutt – ny kjærlighet, kan alle hjelpe for å helbrede våre sår.


Jeg har bidratt til utallige mengder enkeltpersoner i min karriere å overvinne de negative effektene av en relasjon bryte opp. I dag vil jeg gi deg noen tips som jeg gi til mine klienter under behandling med meg.


1. Ser frem! Kanskje ikke år fremover, men sikkert uker. Møte opp med venner og gjøre ting sammen at du nyte – skjemme bort deg og få deg ut av brunst av bare konstant tenking om hva som gikk galt.


2. Sitte med noen du kan stole på og fortelle dem alt. Dette bidrar til å få ting av brystet og også hjelper deg å forstå det og sette det i perspektiv.


3. Bli kjent med deg selv igjen. Hvis du har nettopp kommet ut av en langsiktig relasjon kan du finne at du har endret gjennom årene. Nå er tiden for å ta en hyggelig store Strekk og gjøre ting som du har ønsket å gjøre i årevis.


4. Lukk dekselet. Bygge en forståelse av som en del av livet ditt – lære av det og deretter lukke døren til det og begynne å leve for din fremtid i stedet for din fortid.


Vel der går du. Jeg virkelig håper at hvis du går gjennom en pause opp på det nåværende disse tipsene virkelig hjelpe deg ut.

No comments:

Post a Comment