Saturday, December 17, 2011

Pause-Ups er aldri lett, men du kan gjøre dem enklere!

Dette problemet er større enn du tror, med tusenvis hvert år måtte kampen gjennom alle de følelsesmessige så vel som praktisk quagmire. Og den uheldige nyheten er at denne typen ødeleggelsen er på økningen både i Europa og USA.


Ikke bare svak og avhengige lider ekstreme heartache og angst når pause-ups og separasjoner oppstår. For noen mennesker kan det nesten føle seg som verdens ende, og det kan virke som ingen forstår eller er i stand til å helbrede smerten.


Ikke overraskende er Hypnosis og Hypnotherapy svært nyttig i disse tilfellene fordi de raskt avtale med de negative følelsene som synes å bo i oss til slike traumatisk tider, som sinne, skuffelse, harme, lav selvtillit, self-blame og mange flere. Det deretter hjelper oss å forberede seg på en sterk og lykkelig fremtid, slik at vi tilbake til slutt kan følelsen måten som vi ønsker å føle seg og komme tilbake til å ha noen komfort og selv glede tilbake i våre liv.


Du kan føle at dette er for stor til å komme over og at ingenting vil ta din smerte unna, men dette er fordi du har problemer og andre ting å løse. Disse problemene har en tendens til å se større enn de faktisk er, spesielt med alle de tilknyttede negative følelsene som du vil nå ha opplevd. Under Hypnotherapy-økten, vil du bli hjulpet til å håndtere følelser og stress som du føler.


Dette vil hjelpe deg å kunne se inn i fremtiden med klarhet, og selv finne du sikkerhet. Når dette skjer vil du deretter arbeide på å sette livet tilbake sammen og øke din motivasjon for å arbeide på mål som du ønsker å oppnå i fremtiden for å sikre at får du ut av livet akkurat hva du ønsker!


Hypnotherapy avtaler med en del av hjernen din som bestemmer om du føler deg trist eller glad, det også avtaler med en del av det noe som oppretter du oppfatninger om ting. Dette er hvorfor du vil bli forbauset over hvor raskt du vil se fordelene!


En dag jeg var kjører ned en motorvei hjemmebane for meg i Oxfordshire, når en annen bil tok over og dyttet meg nesten av veien. Umiddelbart følte jeg raseri og negative følelser begynner å bygge – nesten automatisk som om dette var vanlige ting til å skje. Dette skjedde mens jeg var på vei til flyplassen, og hvis det ikke var for min venn som var med meg, så jeg ville ha vært i denne raseri inntil jeg steg av det asfalt på Standstead-flyplassen. Min venn sa noe som er veldig klok på meg som tillater meg å umiddelbart se på scenariet fra et annet perspektiv, som i sin tur tillot meg å nyte resten av min reise. Hva hun sa var enkelt – "Kanskje hans kone har hatt en ulykke eller hans sønn eller datter er syk". Hvis du vil se hva jeg mener? Etter å se på det på en annen måte følte jeg helt annerledes.


I terapi vi kaller dette 're-framing', og selv om det er en svært liten del av prosessen kan du se hvor effektiv den er.

No comments:

Post a Comment