Thursday, December 1, 2011

Breakups: Hvordan Å komme Over forholdet Break Ups

Er du på slutten av et forhold, og finner det vanskelig å komme til vilkårene med dine tap? Du finner det vanskelig å forstå hvorfor ditt forhold har kommet til slutten på samme måte som det gjorde? Føler du at dette kan være noe som du ikke kan komme over? Vil du bare ha smerte og kvaler å gå bort slik at du kan helbrede og starte på nytt? Hvis du opplever et dårlig forhold bryte opp, så du kan absolutt forstå den negative virkningen den kan ha på dine følelser, og følelser av folk som elsker og ser for deg.


I min karriere som en hypnotherapist jeg har hjulpet hundrevis av personer med beroligende at smerte og skade som kommer fra hardt forholdet pause-ups. Noen mennesker som jeg har sett ser det som sin verdens ende og i første omgang finner det svært vanskelig å flytte på, sette det bak seg og komme videre med livet. For dem er en reell smerte som ikke selv sammenlignes med det verste slag av fysisk smerte. Hvis du lider i denne situasjonen akkurat nå så ønsker jeg å tilby en melding av håp og si at hvor noen gang vanskelig det er å tro akkurat nå, at det er et lys i enden av tunnelen. Bare hang der.


Med klienter som jeg hjelpe, jeg bruke hypnosis, dette gjøres på en én-til-en-baser eller via min hypnosis nedlasting for break-up. Hypnosis i utgangspunktet fungerer til reprogram delen av hjernen som vi kaller sub eller un-conscious sinn. Det er sub-bevisst tanke som inneholder alle våre tanker, tro, minnene, atferd og vaner, så det er et flott sted å begynne å håndtere den negative virkningen av break-up. Ved lindrende smertene og andre følelser relatert til bryte UPSen kan begynne å se på situasjonen annerledes – i et annet lys. Dette tillater deg å gjøre beslutningen om din fremtid med mer klarhet.


Hvis du er seriøs om å få over smerte og ubehag av et forhold bryte opp deretter ønsker jeg deg best av hell og suksess. Jeg foreslår at du starter med en hypnosis innspilling, eller laste ned eller selv slå opp din lokale hypnotherapist å søke deres hjelp.


Jeg virkelig ønsker deg best av suksess i dette og huske – dette er ikke slutten av verden-du er sterk nok til å slå dette.

No comments:

Post a Comment