Tuesday, December 20, 2011

Opprettholde et vennskap med ektefellen din Ex etter skilsmisse

For mange mennesker, når en skilsmisse må slutte, har det å snu for å være en bitter skilsmisse. Likevel, dette er ikke alltid sann. Hvis du opplever en skilsmisse, er det vanskelig nok å takle smerten av separasjon, så hvorfor har du å gjøre det mer smertefull enn det bør være?


Din skilsmisse har ikke å være en tid med lykke og en bitter kamp for begge parter. Selv om akkurat nå, kan du få et spørsmål som: hva på jorden har jeg funnet i ham (eller henne)?, men husker at det pleide å være en kjærlighet du hadde for hverandre, men det endelig utviklet seg til misnøye. Således, det er ikke nødvendig for deg å gjøre situasjonen enda verre. Du kan gå gjennom din skilsmisse så smertefri som mulig hvis du tar denne kontoen i betraktning, omsorg følelser på den andre siden.


Så, anbefales håndtere skilsmisse så vennlig som mulig. I tilfelle du har barn, inviterer hvordan din ektefelle en familie middag innimellom. Hvis du barna liker sport, sitter sammen og cheering dine barn, holde en tilkobling med din ektefelle.Ville dette ikke være en god idé for dine barn?


Skilsmisse kunne aldri lett, men modne foreldre etter skilsmisse med en god psykologiske balanse kan holde en livet tid vennskap med deres ektefelle selv etter slutten av ekteskapet. Uansett om du har barn sammen, bør du alltid være koblet til hverandre.


Hvis du har i lover som du egentlig elske, eller hvis du var nær medlemmer av hans eller hennes familie, kan du prøve å opprettholde vennskap med dem. Men må du vite når å gå tilbake, særlig når du ex har allerede ført til en "new"-partner hjem. Du må deretter respectfully huske din nye posisjon som hans 'ex' eneste. La det siste gå.


Men i tilfelle som du kan komme sammen med din ektefelle familie godt, er det ingen grunn til å opprettholde forbindelsen med dem selv om du har barn med din ektefelle. Du kan spørre kurset til mandat at ektefellen din ex må være fullt ut ansvarlig for alle tilkoblinger fra hans familie der barn bli involvert.


Og hvis din ektefelle er dårlig skade på grunn av til skilsmisse som du begynt, gi ham eller henne noen ganger for å få det overstått, bare sjekke på ham eller henne fra tid til annen uten å gi ham eller henne en falsk håp. Og hvis du startet skilsmissen, aldri prøve å stoppe den voksende nye relasjonen du ex kan ha selv om det kan oppstå uventede følelser, for eksempel misunnelse og raseri. Bare holde i tankene dine at du allerede har valgt å være skilt.

1 comment:

  1. Min mann og jeg har vært gift i omtrent syv år nå. Vi var lykkelig gift med to barn, for den siste måneden begynte jeg nå å merke litt merkelig oppførsel fra ham og noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen. Han begynte å komme sent hjem fra jobb, han bryr meg nesten ikke om meg eller barna lenger. Noen ganger drar han ut og kommer ikke en gang hjem igjen i ca 2-3 dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å rette opp dette problemet, men alt var forgjeves, jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp Da jeg surfe på Internett en dag kom jeg over en webside som antydet at Dr. Igbinovia kan hjelpe med å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte forhold og så videre, så jeg følte at jeg skulle prøve ham, så jeg tok kontakt med ham, og han gjorde en trylleformel for meg bare to dager min mann kom til meg og ba om unnskyldning for de gale han gjorde og lover å aldri gjøre det igjen siden da alt har gjort kom tilbake til det normale. Jeg og familien bor lykkelig sammen igjen .. Takk til Dr. Igbinovia. Hvis du trenger en stavebeslag som kan kaste en spell som virkelig fungerer, foreslår jeg at du kontakter ham. Han vil ikke skuffe deg. Dette er e-posten hans: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp / viber +2348144480786 ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg

    ReplyDelete