Saturday, December 10, 2011

Sannheten om skitne skilsmisse taktikk

Hvorfor skilsmisse snu stygg? Hva gjør en partner slå på den andre? Jeg har ofte pondered disse spørsmålene. Det amazes meg at to mennesker som sto ved alteret og vowed å være sammen inntil døden gjøre oss del, kan til slutt drepe hverandre.


Mens jeg var gift tanken på et par går gjennom en ond skilsmisse gjorde ingen sans for meg. Jeg har alltid trodd at når et par besluttet å skilsmisse de bør bare dele sine eiendeler i halvparten og en del måter minnelighet. Det var aldri en grunn for en bitter skilsmisse, trodde jeg naively.


Jeg var stunned når under min egen skilsmisse min ex-mann som nektet å bosette og dele våre eiendeler. Det som fulgte, var en lang, dyre juridisk kamp.Aldri jeg antar at jeg ville bli engasjert i samme type skilsmisse jeg en gang scorned.


Jeg bestemte meg å undersøke hvorfor skilsmisse blir stygg. Jeg funnet ut at en av hovedårsakene til en bitter skilsmisse er at en eller begge ektefeller får dårlig råd. Noen ganger kommer dette råd fra en advokat. Andre ganger er det fra familie eller venner.


Men uansett hvem gitt råd, er det alltid mottatt av en sint, vengeful ektefelle. Dette er ektefelle som føler seg forrådt, som ønsker å såre hans eller hennes kompis. Ektefelle som ikke kan la gå og gå videre med sitt liv. Denne personen har et behov for å få enda og følelsesmessig svak staten er igjen i løpet av kjølvannet av en skilsmisse, han eller hun er lett bytte for en grådig skilsmisse advokat eller en svigermor som hatet henne datter i - loven fra dag én.


Er flere menn skyldig i å være urettferdig og bruke underfundig taktikk i skilsmisse enn kvinner? Jeg tror spillefeltet handler om selv. Det er trolig like mange kvinne som menn som tyr til avskyelig oppførsel under skilsmisse.


Du kan være fristet til å handle ut og streike tilbake på en mann som forårsaker du smerte. Husk at jo mer kontroll du er av dine handlinger og handlinger, jo bedre du vil komme ut i slutten. Du blir gir med en innsidejobb visning av hva noen menn er i stand til under skilsmisse. Noe av denne informasjonen er sjokkerende og oppsiktsvekkende.Du kan tenke at din ex aldri ville gjøre dette for deg. Forhåpentligvis er han ikke.Men du må være på vakt og forberedt på kamp til alle tider.


Kvinne som har lidd i hendene på en mann som har spilt skitne triks vil fortelle deg at de aldri så det kommer. Aldri i en millioner år gjorde de mener deres ektemenn kunne være i stand til slike handlinger.Likevel er det fortsatt skjedde til dem. Være forewarned, bevæpnet og klar.


5 Enkle regler å følge under en stygg skilsmisse:


1. Se hvem du betro i. Du må være forsiktig med hvem du fortelle skilsmisse woes til noen hvem du vurdere en venn kan sende informasjon enten bevisst eller vite din ektefelle.


2. Ikke prøve og grunn med din ektefelle. La din advokat gjøre snakker for deg.Det er derfor du leid ham. Delta i samtaler med mannen din om din skilsmisse kan gjøre ting mye verre. Han kan sette deg opp. Du kan ikke stole på ham. Hvis du kunne ville deretter din skilsmisse bli avgjort av en megler.


3. Være forberedt økonomisk. Kontroller at du har penger til å betale for din advokat retainer avgift og støtte deg og dine barn.I min bok "Syv hemmeligheter å en vellykket skilsmisse-hva hver kvinne trenger å vite" jeg går i stor detalj forklarer hva du trenger å gjøre for å beskytte deg økonomisk.


4. Alltid kontrollere dine følelser! Noen av Kontrolloppførsel vil koste deg i rettssal. Du bedre tror at mannen din vil være å gjøre en liste over hva du gjør som er tvilsom. Er du kjører ved hans hjem? Ringer sin mobiltelefon? Sjikanerende ham via e-post? Din mann skal bruke disse typene atferd for å fremstille deg som en uskikket mor, sprø kvinne osv.


5. Bli proaktive og være involvert i skilsmisse prosessen. Du kan ikke stole på din skilsmisse advokat til å vinne din skilsmisse for deg uansett hvor mye du betaler ham. Din advokat bryr seg om hans avgift. Dette er hans business, hvordan han gjør en levende. Han er ikke din beste venn, eller confidante. Hva du kan forvente fra ham er å representere deg til best av hans evner. Du må bli involvert og holde kontroll over hva som foregår i ditt tilfelle.


Jeg håper informasjonen jeg har gitt dere vil hjelpe deg med å forberede for din skilsmisse, slik at du kan ha det best mulige skilsmisse resultatet!

1 comment:

  1. Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der bryder op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage tigger om at acceptere hende tilbage. så hvis du har brug for hans hjælp i et forhold eller ægteskab problemer kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller WhatsApp ( +2348104102662 ). Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete