Wednesday, December 14, 2011

Hvordan jeg glemte ham raskt

Jeg vil dele med dere min sanne historien om hva som skjer to måneder en gå. Årsaken jeg skriver denne historien til du er bevise for deg at det er mulig å glemme din ex rask.


Du vet når du stoler på noen så mye at du gir deg selv til ham alle ting som han sier du tror, og bare føle seg trygge at ting er greit, men i slutten du funnet ut at du er galt! Som nevnt i Oprah magasinet ettall tid som "Det gjør vondt så ille når du gir deg selv og ingen kroppen bryr seg"


Det var ikke en god erfaring i det hele tatt da jeg fant ut at eksen min kjæreste var bedrager opp på meg. Jeg følte elendig og brukte hele tiden jeg har vært med ham. Jeg pleide å gråte hele tiden om natten holde min pute.


Alle dårlige minner ham bedrager opp på meg var å holde dukker opp på meg. Mine øyne var røde hele tiden. Jeg fikk spent og hadde mareritt på hver kveld. Til deg, hvis du var å forholde seg til hva jeg sier, føler du meg.


Forestille seg å holde disse minnene dine ex i tankene for et år og holde har disse mareritt hver kveld, følelsen deprimert og brukes. Hvis du skulle spent på enda en time ville det være en intelligent ting? jeg tror ikke det.


Så jeg bestemte meg å finne en måte å endre min situasjon, fordi jeg bare ikke kunne la det ødelegge meg. Jeg husker en gang var jeg ser Dr. Phil Vis han pekte på at for å føle seg dårlig på grunn av din ex er akkurat som å gi din makt bort. Det er som å la noen sårer deg når du går; søvn, alene, med venn osv.


Så under mine søk for å finne en måte å helbrede et sønderknust hjerte, fant jeg en rekke bøker, kassetter, programmer som hevder å gjøre deg lykkelig eller helbrede hjertet ditt, men egentlig ingenting hjelpe meg som jeg holdt følelse verre og verre. For å gjøre saken verre kjøpte jeg ett program som ble Avslutt dyrt bare for å gjøre meg til å føle dum. Jeg virkelig forstår ikke hvorfor disse menneskene vil dra nytte av de som er dypt vondt. Disse menneskene som kjører disse programmene vet at når du er vondt du vil gjøre hva noensinne tar det å føle seg lykkelig.


Jeg kom over glem din Ex i bare 24 timer. I denne eBok denne fyren lovet at du vil glemme din ex i bare 24 timer, og siden han gir en rabatt på $20 og pengene-tilbake-garantien, (Hvis du ikke glemmer smerte i 24 timer) bestemte jeg meg å gi den en prøve. Holly molly! Jeg ble overrasket med resultatene. Denne fyren egentlig vet hva han snakker om, følte jeg fornøyd, energisk, vakker og sterk som en kvinne. Det var som magi. Jeg du er midt i pause-ups eller bare føler seg fornøyd jeg anbefale denne boken.


Jeg virkelig føler velsigner, livet er svært forskjellige avhengig av hvordan du ser på ting. Hvis du tror du vil aldri være ønskelig fordi din ex dumpet deg, vil du være. Men livet er bedre hvis du ser på det på en bedre måte.


Teknikker i glemme din ex i 24 timer hjalp meg å endre måten jeg føler om meg selv, som ren unikt menneske. Du vet de fleste av oss etter breakups vi føler som om noen del av oss hvis mistet, vårt vesen er ødelagt. Til slutt, den eneste gaven du kan gi deg selv er å sette pris på deg selv.

No comments:

Post a Comment