Friday, February 3, 2012

15 Nødvendig spørsmål å stille deg selv før forfølge dine Ex

Selv etter at dere brøt, du noensinne synes om å komme tilbake med din ex? Det kan være et sensitivt spørsmål, og du tror sannsynligvis om fra tid til annen. Men når det spørsmålet gjelder du tankene, noen ganger du prøver å unngå det med å tenke på noe annet, så det kan minne deg om noen hurtful minner. Disse ting skje med mange av oss, og det er OK å lurer på om din ex noensinne vil tilgi deg, eller hvis du tilgir noensinne du ex. Det er også greit å tenke at det kan være en heldekkende sjanse for at dere vil få tilbake sammen og tiltrekningen vil bli enda sterkere denne gangen rundt.


Kanskje det første var du lykkelig at dere ikke trengte å beskjeftige seg med din kjæreste eller kjæreste lenger. Tross alt, fra hva du tilbakekalt, var det deres feil som forårsaket din breakup… "De var de som sa de ville ta det bort, ikke meg!" du kanskje kjefte på din nærmeste venn, som skjer for å være å drikke en kopp kaffe. Eller kanskje du var den som helt ønsket å ta det bort med dem, og nå du har andre tanker. "Darn," bite deg mens du din LIP-pakken hvis du er en jente eller slam første ned på bordet hvis du er en fyr.


Før du hoppe inn i en alvorlig oppfordring til handlingsplan for å komme tilbake med din ex, kontroller at du virkelig ønsker å. Ikke bare dette, men du kan godta ting som ikke ' nødvendigvis gå din vei? Når du har etablert som, kan du begynne å handle. Men først, spør deg selv noen spørsmål å se hvis du virkelig ønsker å få dem tilbake. La oss begynne med noen alvorlige seg.


1) Kan jeg fortsatt følelser for dem?


2) Hvor mye jeg fortsatt elsker dem?


3) Er det verdt det?


4) Jeg mentalt sterk nok til å gjøre dette?


5) Hvis jeg mislykkes, vil jeg ha det som trengs for å gå videre?


6) Kan jeg godta feil?


7) Hvor ofte jeg fortsatt synes om dem?


8) Drømmer jeg om oss å være sammen igjen?


9) Finner jeg stadig lurer på hva de er opp til?


10) Jeg bare har det som trengs for å få dem tilbake?


Hvis du har kommet så langt, vil du gjøre fantastiske. OK, la oss ta en pust i bakken nå. Er ti sekunder i orden? Bra, fem spørsmål å gå. La oss slutte ved å svare på noen mer personlig spørsmål.


11) Vil du kaste alle sine ting ut av vinduet, men kan ikke?


12) Du pleier å handle litt mer faker når du snakker med folk nå?


13) Har du glipp av stemmen din ex roping på deg under argumentene?


14) Er du i stand til å lytte til rock musikk, R & b eller Beatles uten shedding en tåre?


15) Du fortsatt masturbate om din ex?


Håpe dette hjelper du ta en bedre beslutning om Hvis du ønsker å forfølge virkelig din ex.

No comments:

Post a Comment