Thursday, February 16, 2012

Hvordan få en fyren bak-5 måter å få en fyr tilbake etter pause!

Du er veldig trist og emosjonelle fordi du har nylig brutt med din mann. Det virker som den soligste dager er bare en liten pause i mørke skyer og du vil aldri virkelig være fornøyd på nytt. Alt er tapt, fyren er borte. Så begynner du begynner å få dine tanker sammen, du å se en pause i de mørke skyene. Du vil du vil ha ham tilbake, og du vil vite hvordan du får en fyr tilbake!


Hvordan komme en fyren bak-5 måter å få en fyr tilbake etter pause


1. Få kontroll av deg selv.


Den aller første tingen du trenger å gjøre er å få dine følelser under kontroll. Du trenger for å få deg selv under kontroll, slik at du kan få en plan sammen for å få din fyren tilbake. Du kan ikke tenke klart Hvis du gråter hele dagen, overstadig å spise iskrem eller massivt følelsen deprimert. Ja, det er håp om at du kan få din fyren tilbake. Det er påvist måter på hvordan du får en fyr tilbake.


2. Ringer ikke fyr-ikke ennå!


Jeg vet, du første reaksjon etter en pause opp er å ringe ham og erkjenne eller ned høyre tigge for din fyr å gå tilbake. Du er redd du kommer til å miste ham. Du tror at hvis du ikke gjør noe med en gang, og du vil aldri har en sjanse til å få din ex tilbake. Dette er vanligvis den første feilen som en kvinne gjør når hun prøver å få en fyr tilbake.


3. Ta en pause fra ditt ferie-opphold.


Både du og din fyren trenger en pause fra hverandre. Du trenger å minimere kontakten mellom deg og ham. Det er en grunn at pause opp skje, du begge trenger tid til å reflektere over årsaken. Ikke bare gjør dette gir deg tid for refleksjon og tanken på relasjonen, men det også gi ham tid for å fjerne hans sinn. Hvis han elsker du er han gå gjennom den samme prosessen som du er. Han kan ikke være så emosjonelle bare fordi en mann har en tendens til å være mindre emosjonelle enn en kvinne.


4. Ikke bli svak eller trengende.


En ting som ikke liker en fyr er en svak eller trengende person. Tigge, vil blir også clingy eller andre handlinger av desperasjon ikke vinne din fyren tilbake. Det vil gjøre motsatt, det vil frastøte ham. Ikke gråte eller kjefte foran ham, du trenger å presentere seg selv som en positiv selvtillit sikrede person.


5. Relearn hvordan å være deg selv.


Du vet selv, hvorfor ville du vil relearn hvordan å være deg selv?


Først, svare på disse spørsmålene.


Er du den samme personen som du nå var da forholdet startet? Hvorfor var fyren din første tiltrekkes til deg? Husker du de første ukene av relasjonen og hvorfor både av du var spesielle til hverandre? Hva er endret?


Du var en unik person til ham, så har ting bli monotont, har du glemmer hva kvaliteter om hverandre som gjort dere begge så kompatibel.


Ta denne pause fra breakup å tenke på hvordan du kan relearn selv; finne de spesielle egenskapene om deg som gjorde ham fall in love med deg i første omgang.


Ovenfor 5 måter på hvordan å få en fyr tilbake etter en pause er helt grunnleggende strategier og er bare en start på å vinne tilbake dine fyr. Det er ikke til å være lett, men hvis du er fortsatt i kjærlighet med ham, vil du måtte lære advance strategier om hvordan du får en fyr tilbake. Det er mulig, og du kan være fornøyd på nytt.

3 comments:

  1. Jeg kan ikke glemme hvordan DR WALE hjalp meg med å gjenopprette ekteskapet mitt etter åtte måneders separasjon med min kone på grunn av krangel og hun dro og aldri kom tilbake til meg, jeg gjorde så mye for å få henne tilbake, men ingenting fungerte ikke før Jeg så en kommentar på nettet da noen vitnet om hvordan DR WALE hjalp henne med å gjenopprette mannen sin, og det var slik jeg kontaktet ham gjennom WhatsApp, og etter å ha skrevet ut problemet mitt forsikret han meg om at han vil hjelpe meg med å komme tilbake til kona mi. om noen dager etter å ha kastet kjærlighetsformelen, og etter at han gjorde trylleformelen kom min kone hjem og tryglet at hun var veldig lei meg i dag, jeg er tilbake med min kone og vi er begge lykkelige og bor sammen igjen. Jeg vet at det er mange mennesker der ute som ønsker å få kjærligheten tilbake, vennligst kontakt DR WALE fordi han er det perfekte svaret på problemet ditt. Kontaktinformasjonen hans er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Jeg er så spennende å skrive denne artikkelen for å la folk søke hjelp i ethvert Bryte opp ekteskap og forhold, DR WALE brakte min ekskjæreste tilbake til meg, takk DR WALE for at du hjalp så mange forholdssituasjoner som min til å bli gjenopprettet, jeg var hadde vondt til den dagen tanten min introduserte meg for DR WALE at hun fikk mannen sin tilbake med kraftig kjærlighetsform med hjelp av DR WALE Så jeg sendte ham en WhatsApp-melding som fortalte ham om problemet mitt hvordan kjæresten min forlot meg og var utro mot meg på grunn av sjefen hennes på jobben, jeg gråter hele dagen og natten, men DR WALE fortalte meg at kjæresten min skal komme tilbake til meg innen noen uker, og til meg alt han ba meg om å gjøre neste dag, det var som en drøm da han sendte meg en tekstmelding og sa vennligst tilgi meg og godta meg tilbake akkurat det jeg ønsket, jeg er så glad nå som vi er sammen igjen. fordi jeg aldri trodde min ekskjæreste ville komme tilbake til meg så raskt med trolldommen din. Du er den beste og verdens beste DR WALE. hvis du har brutt opp Ex Lover eller mannen din forlot deg og flyttet til en annen kvinne, ønsker du å bli gravid, ikke føl deg trist lenger kontakt: WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg vil bruke dette mediet til å takke den store tryllekunstneren DR WALE for å ha hentet tilbake min kjære mann. Da mannen min forlot meg og våre to barn for en annen kvinne, levde jeg i smerter fordi jeg elsker ham så høyt, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, faktisk var jeg forvirret før jeg møtte en venninne av meg som heter Ella og jeg fortalte henne hva jeg gikk gjennom, så fortalte hun meg at jeg ikke skulle bekymre meg for at hun også gikk gjennom det samme problemet, men i hennes tilfelle var det kjæresten, så tok hun meg med til en spiritist, en trylleformler, ved navn DR WALE som hjalp henne med tilbake kjæresten hennes, da jeg kontaktet DR WALE på WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham problemene mine, etter det fortalte han meg hva jeg skulle gjøre og han sa etter at jeg har gjort det han fortalte meg, etter noen uker vil mannen min komme krypende videre knærne hans ber meg om å tilgi ham. Etter noen uker kom mannen min og begynte å tigge meg, jeg hadde aldri forventet at det skulle skje så fort, jeg banket på døren min, da jeg åpnet døren, så jeg til min største overraskelse mannen min på knærne tigge meg og vår barn til å tilgi ham.
    Han kurerer også alle slags sykdommer, inkludert den som er oppført nedenfor,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. KREFT.
    4. ALS (Lou Gehrigs sykdom).
    5. Hepatitt B.
    6. HYPERTENSJON.
    7. LAVT SÆDANTALL.
    8. ASTHMA.
    9. VIRGINIA PROBLEM.
    10. DIARÉ.
    11. STØYL.
    12. KJØLSÅR.
    13. SLAG.

    Og han kastet også følgende trollformler,

    1. du vil ha et godt ekteskap,
    2. du er en politiker og trenger beskyttelse,
    3. du trenger en kjærlighetsform,
    4. du ønsker å være en rik mann eller kvinne,
    5. du vil at partneren din skal elske deg,
    6. du leter etter kone eller mann,
    7. du ønsker å jobbe med visum til et hvilket som helst land du ønsker,
    8. du er en forretningsmann eller kvinne og vil at bedriften din skal flytte,
    9. du vil at sjefen din skal elske deg,
    10. du vil at din mann eller kone skal tilbe deg,
    11 Du trenger en jobbformidling,
    12 Du trenger forfremmelse i jobben din,
    Alle som har problemer oppført ovenfor, bør kontakte DR WALE, den store trylleformularen. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete