Thursday, February 23, 2012

Kvinner - hvordan du kan vinne en Ex-Back Magic måten!

Vil du vite hvordan du kan vinne en ex tilbake?


Hvis du har nylig brutt med din ex, og du fortsatt elsker og savne ham, har du sannsynligvis vil vite hvis du har noen sjanse til å få din fyren tilbake. Du har en utmerket sjanse til å få ham tilbake så lenge du ikke gjøre de samme feilene som de fleste kvinner gjør i prøver å få ex tilbake.


Det er meget mulig å vinne ex tilbake akkurat som magi med høyre plan, en plan som vil lede deg gjennom den do 's and don'ts av hvordan du kan vinne ex tilbake. Jeg vil diskutere senere om en anerkjent plan som fungerer som en Magic kjærlighet oppskrift.


Men først, jeg ønsker å sikre at du vet at noen av de vanligste feilene gjør av kvinner, kort tid etter en pause opp. Feil som fungerer mot deg i prøver å få tilbake.


1. Ikke bekjenne feil.


Ikke bekjenne dine feil kan forårsake en forsinkelse i å vinne tilbake dine ex. Du har å finne ut hva var årsaken eller årsakene til pause opp av ditt forhold, og hvis du var den som gjør feilene må du egen opp til dem.


Bekjenne du feil og fortelle ham hvordan du skal løse dem i fremtiden vil lette fiction mellom dere begge.


2. Å plassere skylden.


Hvis han var den som forårsaket pause opp av forholdet, bør ikke deretter du være plassere skylden. Jeg vet at det ikke virker rettferdig at bør du innrømme din feil, men du kan ikke plassere skylden hvis han er i feil.


Plassere skylden er en combative handling, og målet ditt er å få din fyren tilbake, ikke start en kamp. Det vil ta ham lenger innrømme sine feil, fordi han er en mann. Jeg er en mann og jeg pleier å forsinke bekjenne mine feil så lenge jeg kan.


3. Godta pause opp.


Du må godta pause opp som uunngåelig. Godta pause opp er ikke det samme som å gi opp på å få ham tilbake.


Du må fortelle din ex at du er enig med pause opp. Dette er viktig, selv om det er noe counterintuitive, er din første reaksjon på en pause opp ikke vanligvis enige med pause opp. Din første reaksjon er å ringe ham eller tekst ham over og prøver å snakke ham til ikke å bryte på nytt. Dette er ikke hvordan du kan vinne ex tilbake.


For å gjøre dette må du gjøre en masse handle. Men å godta eller selv foreslå å din ex at pause opp er best for dere begge vil gjøre ham føler at du er i kontroll, og vil gi ham andre tanker om hvordan du bryter med deg.


Du kan vinne din ex tilbake, og ved å unngå disse feilene er en start. Men du trenger en plan som fungerer som en Magic kjærlighet oppskrift , og du må også til handling. Bare daydreaming og håper han vil komme tilbake til deg er ikke hvordan du kan vinne ex tilbake.

2 comments:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete