Monday, February 13, 2012

Hvordan komme tilbake din Ex (fra en Dumper perspektiv)

Mange mennesker bare "ikke få det" når den kommer ned til å få tilbake en ex. Da jeg brøt det med kjæresten min, fordi jeg ikke kunne stå henne, innen en én eller to måneder, var jeg hodet over hæler for henne på nytt. Ved hjelp av måter som jeg ikke engang at ville fungere, fikk hun til slutt meg selv om jeg fortalte meg selv om vi var gjort for godt.


Å få en ex kjæreste eller ex kjæreste baksiden er ikke så vanskelig som det ser ut! Det første du trenger å gjøre er å få tak i deg selv. Bryte med noen er ikke slutten av verden, og jo raskere du innse dette, jo raskere vil du bli mer attraktiv. For de første to ukene, eksen min venninne gråt, klaget og fortalte meg at hun ikke ville være clingy. Dette gjorde meg vil kjøre bort enda mer. Misforstå ikke, hun var en kjølig ned på jorden person, men noen ganger, hun var bare altfor clingy.


Jeg tror det er regel når du prøver å få din ex tilbake. Ikke smother din ex kjæreste eller ex-kjæreste, og fortelle dem hvor mye du savner henne eller hvor mye du elsker dem. Det er ikke grunnen til hvorfor eksen pause opp! Du må, som jeg sa tidligere, få tak i deg selv! Tenke ikke på din ex og noen aktiviteter som vil ta din sinn av av din ex liker samspill med andre personer, sport, deltar i en klubb eller en hobby eller gå på kino med vennene dine. Jeg vet dette vil virke som en umulig oppgave først, spesielt hvis du er en person som hang med din ex 24/7. Men fortsetter med dette, og som days go by, det vil bli mye lettere. Ditt ex lurer på hvorfor du ikke har "smothered" dem det siste, og vil begynne å tenke om deg og hva du har vært opp til.


Når en god tid har vedtatt av hvor du er ikke besatt tenker om hva din ex gjør, som kan ta et par uker til en måned, og deretter kan du begynne å kontakte din ex. Når du kontakter dem via AOL instant messenger, tekstmeldinger, eller mobiltelefon, snakke med dem som om de var "bare din venn." Ikke begynne å snakke om hvor mye du tenkt på dem i løpet av de siste ukene. Og hvis de måtte bringe tilbake øyeblikk først snakke med dem casually, så du kan snakke om disse øyeblikkene som brakte deg to sammen i utgangspunktet. Aldri forakt din ex for dumping du eller bryte med deg som dette kan føre til et argument og en tapt mulighet til å få din ex tilbake.


Hvis du snakket med dem casually, delte et par latter, brukes noen flirting teknikker på dem, og i utgangspunktet har en morsom, lekne samtale, så din ex begynner å vokse følelser for deg på nytt. Det ville være enda kraftig Hvis midway gjennom din fyrene samtale, du sa at du trenger å gå fordi du var opptatt og behov for å ta vare på noe forlate dem tenker nysgjerrig hva kan være viktigere enn å snakke med din ex du "elsker så mye?" Men dette avhenger Hvis du har styrke til å forlate uten å være desperat, men likevel gir hint at du fortsatt elsker og bryr seg for dem. Hvis alt går bra, bør du har ingen problem å få din ex tilbake. Lykke til.

1 comment:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete