Tuesday, February 28, 2012

Kvinner - hvordan du kan vinne ryggen min Ex? Ja kan du!

Du går gjennom en pause opp? Du spør deg selv "Hvordan Å vinne min Ex tilbake"? Du kan gå gjennom en emosjonell roller coaster, du bare ikke kan synes å håndtere tapt av din ex. Du er ute etter raske måter å få din ex tilbake fordi du savne ham og fortsatt elsker ham.


Du trenger å vite hva gjøre og hva som ikke skal gjøre, du er så forvirret, og du trenger bare hjelp....


Jeg vil diskutere en anerkjent plan for å vinne din ex senere tilbake. Denne planen er at fungerer som en magisk kjærlighet oppskrift, en plan som vil gi deg strategier og ukonvensjonelle metoder for å få ham tilbake.


Men, det første du trenger å gjøre er å forstå hva som gikk galt med ditt forhold i utgangspunktet. Du ønsker ikke å gjøre feilen de fleste kvinner gjør, de tar ikke deg tid til å tenke om hva skje, hva forårsake pause opp.


Du må vite hva som er ødelagt før du kan fastsette den. Det er litt som om du var syk, og du går til legen, legen kommer til å stille spørsmål om hva er galt med deg før han begynner å levere ut piller til deg.


Den andre tingen du bør gjøre er viser ingen tegn til neediness. Dette er veldig viktig fordi en av en kvinne første reaksjon på en pause opp er å fortelle henne ex hvor mye hun elsker ham og hvor mye hun trenger ham.


Dette er en stor feil fordi menn ikke liker trengende kvinner. Det er en maktkamp mellom hverandre i de første dagene av en breakup. Du ønsker ikke å gi din ex alle makt ved å handle trengende eller desperat. Du også ønsker ikke din fremtidige forhold med din ex skal baseres på hvordan trengende du er. Dette forholdet vil ikke vare veldig lenge.


Mens du spør deg selv "Hvordan du kan vinne ryggen min Ex?", kan du også vurdere selv. Ditt ex falt i kjærlighet med deg for en god grunn, har du endret? Er dette en av grunnene endte forholdet? Du må se i tankene dine begynnelsen dagene av ditt forhold, dager når dere begge ikke kunne vente for å være med hverandre, når det virket som om livet var perfekt. Hva er endret? Du?


Jeg vet du er i en emosjonell mareritt, du har problemer med å tenke på noen ting ellers, men får din ex tilbake. Du vil kanskje ikke kunne tenke klart, og det er derfor du oppsøke hjelp. Men du kan ikke bare stole på noen råd, du trenger en anerkjent plan.


Den beste råd som jeg har vært i stand til å finne er en utmerket e-bok med tittelen "The Magic av gjør". Forfatteren av den "få din ex tilbake" e-boken er T.W.Jackson. Han har utviklet seg hans strategier og ukonvensjonelle måter til det han kaller "Magic kjærlighet oppskrift".


Du er på bare begynnelsen stadium av "Hvordan jeg vinne ryggen min Ex?", må du bestemme om du virkelig vil din ex tilbake. Hvis du fortsatt elsker ham og du vil få ham tilbake, så du trenger en plan som vil gi deg strategier for å "Hvordan jeg vinne ryggen min Ex?".

1 comment:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete