Sunday, February 5, 2012

Bryte opp prosessen

Når du brøt, var det siste du sannsynligvis tenkte å komme tilbake med din ex, og i stedet, tenke om hvor ille pause opp prosessen var. Mesteparten av tiden, hater alle pause opp prosessen. Det definitivt rangerer oppe som en av de verste tingene noen kan oppleve.


"Vi må snakke." Jeg hater det uttrykket! hvorfor? Fordi du vet at "vi trenger å snakke" er et tegn etter noe dårlig, og du virkelig ønsker ikke å vite hva. Din kjæreste eller venninne vil at du skal sitte med dem for en kopp te. Du tror at kanskje, bare kanskje de vil kompliment om hvor awesome du er i seng, men ender opp til være en to timers forklaring på hvorfor de ønsker å bryte med deg i stedet!


Så hva gjør du? Du gjøre alt du kan overbevise dem at ingenting er galt i forholdet, at de bare kommer gal. Men fra ser på sitt ansikt, de syntes å ha trodd dette. De hånd du en papir sier, "Registrer ditt navn her for våre offisielle pause deg." Når du holder som penn, vil ikke mengden "Jeg vil slutte å være så trengende, jeg gir deg mer plass, vennligst bare ikke nå!" løse situasjonen. De har allerede gjort opp sine tanker. Uansett hva du gjorde slik at de tvinge deg til å registrere at papir, du gjorde sannsynligvis noe som virkelig haket dem av, eller kanskje de bare er overreacting og trenger noen plass for nå. Du registrerer papiret og gå på vei tenkning det tross alt som, du er sannsynligvis ikke kommer til å komme tilbake med din ex.


Hva med dette scenariet? En dag, turer din kjæreste eller kjæreste i ditt rom og skriker, "Kom deg ut!" Du sier, "Nei" Afterwords, starter du fyrene har en helt ut pute kampen mot hverandre (bare tuller). Dere begynner å krangle om som ikke betaler nok oppmerksomhet til som, "ting" er bare ikke trent, "tiltrekningen" bare er ikke der, og i utgangspunktet relasjoner over. Din kjæreste eller kjæreste gir deg "øye", og du vet nøyaktig hva "øye" er, og du ønsker ikke å rote med det. Du pakke bagasjen og gå på du måte, og virkelig etter at si, "nå er det ingen måte jeg kommer til å komme tilbake med eksen min!"


Om din pause opp var en te gang samtale som endte opp med å forlate du i tårer, eller å få kastet ut av et hus som venstre du roping på toppen av lungene, er poenget breakups ikke er ment å være lykkelig. De er ment å suge. Den verste delen av det kommer hjem og spør deg selv, "hvor er jeg kommer til å sette alle denne useriøs!?" Useriøs refererer til din fyrene bilder, julegaver, jubileum presenterer, fødselsdagen gaver, gaver fra sin familie og så videre. Du begynner å få firewood klar og sitte ned og forberede seg til å kaste alle minnene av dem.


Så matlaging brannen. Er du klar! Du starter med bilde nummer én. Det er et bilde av deg og din beiler smilende til en parken foran et tjern. "Kanskje jeg vil kaste dette senere," sier du. Bildet var et bilde av du fyrene på en første dato. Du hente noe annet - dukken T-Rex, som er åpenbart av nei bruk. "Oh man... men det tok dem syv prøver på claw maskinen for dem å få dette meg... Jeg vil kaste dette senere,"sier du. OK nå at du måtte kaste noe bort. Du kan hente den kule Sony digital Alarmklokke som du fikk for en julegave fra dem. Det er bare en vekkerklokke! "Man... men jeg savner de gangene når vi ville våkne opp til en pipelyd støy av denne klokken," fortelle du deg selv. Før du vet ordet av det, gi opp. Disse tingene er altfor verdifulle til deg, og du bare ikke kan kaste dem bort. Du går glipp av din ex, og denne gangen du sier, "Jeg vil at eksen min tilbake."

No comments:

Post a Comment