Monday, February 27, 2012

Komme tilbake sammen med ex - bør du dato i midten av separasjon?

Breakup er muligens den hardeste hindringen for noen relasjoner. Mer enn det, føles det som Pine for deg. Du er i bitre depresjon, føler helt håpløst, og tror at situasjonen er unsalvageable… Men sannheten er - det er ikke. Du kan reversere det i dag.


Jeg får mange spørsmål fra folk om deres situasjoner. En av de meste hyppige spørsmålene som jeg får er: "Hva om jeg dato mens den er breakup? Gjør dating vondt mine sjanser til vellykket forsoning eller forbedrer dem? " Og det er et godt spørsmål til answer…


Så - her er min answer…


Jeg vet dette ikke er populære råd hittil mens du er i separasjon, breakup osv. Det høres så counterintuitive til oss og våre følelser Vi er redd for sinne at våre ex kan show… At det vil presse dem bort, gjøre dem fjernere fra oss.


Men vennligst slutte for et øyeblikk, roe ned og tenke gjennom hele situasjonen-atter… Hvis du er sint (av bli sint) når de ser oss dating… hva betyr det?


Det betyr at de fortsatt bryr seg om oss! Høyre?


Faktisk, ville de bo rolig i slik slag av situasjonen bare hvis de var helt likegyldig til oss! Forstå?


Mer enn at det egentlig ingen rolle hva de sier, hva de er snakker om...
Men faktum er - i mange tilfeller når folk starter dating igjen raskt etter breakup, deres ex starter å spankulere dem... ja!


Og få enkel ting: selvfølgelig du kan overbevise dem logisk at du er ikke fornærmet eller ved din breakup, men faktum er - din handling taler mye høyere (og det er når du starter dating på nytt, kan du se ledetråd?). De faktisk se at du er ok, ikke bare høre at. Og det er makt, min venn! Som er nøkkelen.


Du bokstavelig talt viser dem at du er i orden med situasjonen og er videre med livet ditt... Og dette utgangspunktet innebærer at faktisk du kan bli utilgjengelig for dem evig. Dette i seg selv gjør du "vanskelig å få", og derfor deres interesse vokser sinnsykt, fordi vi ønsker hva vi kan ikke hente eller trenger å kjempe for!


Selv om de synes opprørt, engstelig og sint, er det det vi leter etter! Fordi det er en sann tegn på at de begynne å bry seg om oss igjen - og veldig muligens vil jage oss... Å bli med! Får du poenget? Jeg virkelig håper det!


Og par mer interessante ting for informasjon...


Dating med noen andre faktisk gjør arbeidet med å endre du inne. For eksempel:


-Det ødelegger sterk overveldende angst og frykt for "bor helt alene forever"


-Du gratis dine fokus for din ex og refokusere (i det minste midlertidig) på en annen person dermed føler bedre (fordi du er ikke lenger "caged", ikke lenger fast i breakup, se?)


-Du har en frihet til valg om å bo med partneren din gjeldende eller flytte til en annen


Og hvis du spør meg, denne posisjonen er mye bedre i form av tiltrekke partnere til deg og opprette en ny sunn og lykkelig langvarige forhold med dem!


Så...


Det er det! Det er ting jeg ønsket å fortelle deg. Håpe dette hjelper. Lykke til, min kjære leser!

No comments:

Post a Comment