Wednesday, March 20, 2013

5 Enkle, men effektive måter å få din Ex tilbake

Hver relasjon er en gi og ta proposisjoner. Når du har to ulike personligheter involvert, det er bundet til å være ulike meninger og ulike liker og misliker. Hvor godt to personer involvert er villige til å overse de menneskelige feil i den andre vil avgjøre hvor vellykket i relasjonen. Men ganske ofte en blir desillusjonert og føler at de bør gå ut og finne noe bedre. Når dette skjer, etterlater det en av partnerne desperat å få ting tilbake slik de var. Dessverre, i desperasjon deres, de er tilbøyelig til å gjøre feil som vil ende noe håp om forsoning. Hvis du finner deg selv i denne situasjonen, her er 5 enkle, men effektive måter å få din ex tilbake.


Stanse alle kontakt


Dette vil være vanskelig å gjøre, men hvis ting kom til et punkt at din ex følte han måtte komme unna, han trenger tid til å tenke og ikke bli plaget. Ethvert forsøk på å reparere forholdet uten mending årsaken til bruddet vil bare føre til mer problemer. Gi tid han trenger å se hvor tomt hans liv er uten deg, og han vil være mye mer sannsynlig å lytte til grunn.


Ringe på din indre styrke


Du er sterkere enn du tror du er, og du hadde et liv før du møtt din ex kjæreste. Du tiltrekke ikke din mann av gråt, tigge, og kjører etter ham før, og det vil ikke tiltrekke seg mannen du elsker nå. Hvis du vise ham at du er sterk nok og modne nok til å håndtere bruddet, vil du ha en mye bedre sjanse til å få din ex tilbake.


Ikke prøv å Force ting


Du kan ikke tvinge noen til å elske deg, eller ønsker å være med deg. Menn er mye mer tilbøyelig til å ønske et eller annet de ikke kan ha enn noe som er altfor lett. Ved å vise ham at du er fin med bruddet og du beveger deg på med livet ditt, du vises mindre tilgjengelig for ham og dette vil øke tilbake sjansene for å få din ex.


Utvikle andre interesser


Begynne å tenke på deg selv og ikke at du fokuserer på din ex kjæreste. Koble til med venner og slektninger som er at du har mistet kontakten med under ditt forhold. De vil bli glad for å se deg og deres støtte vil gjøre mye for å bygge selvtillit som du har mistet. Du kan tenke på å gjøre noen frivillig arbeid. Å hjelpe andre vil alltid øke selvstendig verdi og føle deg at du er nødvendig.


Vise ham hva han har mistet


Gå til en god salong og få en makeover, og deretter gå på shopping for nye antrekk som vil vise frem din gode utseende. Deretter komme med dine venner og gå ut til stedene hvor din ex henger ut. La ham se hva han har mistet, og deretter forsvinner. La ham med munnen åpen og tungen henger ut. Det vil ikke være lenge før han vil være på dørstokken ber deg å tilgi ham.

1 comment:

  1. Mitt liv ble ødelagt når mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var fortapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å gjøre min mann ta meg tilbake. En dag på jobb, jeg var fraværende minded uten å vite at sjefen min kalte meg, så han satt og spurte meg hva det var alt om jeg fortalte ham og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg har aldri forstå hva han mente med det var ikke et problem å få mannen min tilbake, sa han at han brukte en spell å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og ved første jeg ble sjokkert høring slike ting fra min sjef. Han ga meg en e-postadresse til den store spell caster som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri dette ville fungere, men jeg hadde ikke noe valg enn å komme i kontakt med spell caster som jeg gjorde, og han ba for mine opplysninger og at min mann til å gjøre ham kaste spell og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager, mamma ringte meg at min mann kom bedende at han vil ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm, og jeg måtte jag ned til min mødre sted og til min største overraskelse, ble min mann kneler foran meg ber om tilgivelse for at han vil ha meg og ungene hjemme, så jeg ga DR IREDIA en samtale om plutselig endring av min mann, og han gjorde det klart for meg at min mann vil elske meg til slutten av verden, at han aldri vil forlate mitt syn. Nå meg og mannen min er sammen igjen, og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjøre det han er vel å gjøre som en mann uten mas. Alt takket være DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst ta kontakt med DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    ReplyDelete