Sunday, March 17, 2013

Hvordan å gjøre ham bli forelsket med deg igjen - få din Ex kjæreste tilbake

Når du går gjennom en relasjon breakup, føles det som om hele verden har smuldret. Minuttet kjæresten din sa han trodde han trengte en pause, ble ditt liv meningsløse. Folk vil fortelle deg at du kan få ham tilbake lett ved å gjøre dette eller hint. De er delvis riktig. Du kan få din ex tilbake, men det vil ta noe arbeid. Kjæresten din kan ikke være veldig fornøyd med deg akkurat nå, og det er derfor du bør sette masse avstanden mellom dere to. Hvordan for å gjøre ham falle forelsket i deg igjen er å ikke irritere ham lenger enn er han allerede irritert. Dette betyr ingen kontakt med ham i det hele tatt. Hver gang du sende ham en e-post, tekstmelding eller anrop ham skrek at du ikke kan leve uten ham, er du forlenge tiden for å få din ex kjæreste tilbake.


Tenk tilbake til da du først møtt kjærligheten til livet ditt. Did du løpe på ham gråte og tigget ham om å elske deg? Hvis du hadde, ville han ha kjørt som hurtige fra deg som han kunne, og unngikk du som en smittsom sykdom i fremtiden. Det er hva vil skje nå hvis du holder plage ham. Tenk på hva tiltrukket ham til deg i første omgang, og du har svaret på hvordan å gjøre ham bli forelsket med deg igjen. Det har alltid vært et mysterium for meg at når det er en breakup, kvinner har tendens til gjøre motsatt av hva de gjorde for å vinne mannen de elsker første gang.


Alt du trenger å gjøre er bli kvinnen han ble forelsket med, uten feil og problemer som gjorde ham vil ha en pause. Dette krever at du ta en lang, hard og ærlig betrakte kvinnen du har blitt. Tror tilbake på hva din ex sa på tidspunktet for bruddet. Han kan ha gitt deg noen hint om årsaken, men du var så opprørt da du ikke gjorde merke. Om han gjorde eller ikke, siden du er den som ønsker ham til å bli forelsket i deg igjen, vil du måtte finne ut hva som forårsaket hans misnøye.


Det bør ikke være for vanskelig å gjøre fordi det bør være ting som du kan huske at han Catch om. Du kan ha tenkte ikke på det på tiden, men disse tingene har en måte å bygge opp til fyren bare ønsker å løpe vekk fra det hele. Når du vet hva som forårsaket bruddet problemet, vil du ikke kunne fikse det så det ikke vil komme opp igjen og ødelegge den nye relasjonen du skal til å smi når du får din ex kjæreste tilbake.


Husk, kan du bare fikse problemene du forårsaket, men siden han brøt opp med deg, er det sannsynligvis mest din skyld. Men bør dette ikke føre til at du selv recrimination, bare akseptere det faktum at alle gjør feil, og det tar en stor person å innrømme dem og ta smerter å fikse dem.

7 comments:

  1. Hej alle, Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der slog op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage til mig, så hvis du har brug for hjælp, kan kontakte ham på e-mail: ( agbazara@gmail.com ) eller ring/WhatsApp +2348104102662. Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Den som leser dette vitnesbyrdet i dag, bør feire med meg og min familie fordi det hele startet som en vits for noen mennesker, og andre sa at det var umulig. Mitt navn er Magnus og jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Chicago USA med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, jeg mistet jobben min, og min kone forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta vare på meg selv og familien trenger. av henne og mine barn på det aktuelle tidspunktet. Jeg klarte i ni år, ingen kone til å støtte meg for å ta vare på barna. jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun blokkerer meg fra å snakke med henne, jeg prøver å snakke med vennen hennes og hennes familiemedlemmer, men vet fortsatt at man kan hjelpe meg og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men likevel gjorde de det ikke ring meg til en trofast dag kom som jeg aldri vil glemme i mitt liv. da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med og han fortalte meg om en flott mann som hjelper ham med å få en god jobb i coca cola-selskap, og han fortalte meg at han er en stavekaster, men jeg er en person som aldri tror på stavekaster, men jeg bestemte meg for å prøve ham og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva de skulle gjøre i disse syv dagene av lunsj stavningen. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørger for at alt gikk bra, og kona ville se meg igjen etter Drigbonovia fantastisk arbeid. Min kone kaller meg med et ukjent nummer og unnskyldte meg, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg, og våre barn og min kone kommer hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn takknemligheten min, nå er jeg leder av paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg hvis du har noen problemer, send en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.

    ReplyDelete
  3. Til slutt har min lykke blitt restaurert av en mann som heter Dr Akobe ,, Jeg er Shole Kakhaz, jeg vil at alle på dette nettstedet / forumet for å bli med meg takk denne DR Akobe for det han bare gjorde for meg og min familie, jeg hadde vært gift til min mann i 5 år bodde vi lykkelig sammen i år og ikke før han reiste til Italia for en forretningsreise hvor han møtte denne prostituenten som ble hekset til å hate meg og barna og bare elsker henne, så da mannen min kom tilbake fra turen sa han at han ikke vil se meg og barna mine igjen, så han kjørte oss ut av huset, og han dro til Italia for å se den andre kvinnen. så jeg og barna mine var nå så frustrert, og jeg bodde bare hos mamma, og jeg var ikke å behandle godt fordi min mor ble gift med en annen mann da etter min pappas død så mannen hun ble gift med, var ikke å behandle meg og min barn vel, så jeg var så forvirret, og jeg var på utkikk etter en måte å få mannen min tilbake til meg og barna mine, så en dag da jeg surfer på datamaskinen min, så jeg et vitnesbyrd om denne mannen DR Dr.Akobe (akobemagicspell@gmail.com) delt på internett av en dame, og det imponerer meg også, så jeg tenker også på å prøve det først, var det redd når jeg tenker på hva jeg og barna mine går gjennom så jeg kontakter ham og han fortalte meg vær rolig i bare to dager at mannen min skal bli gjenopprettet til meg og til min beste overraskelse fikk jeg en samtale fra mannen min på den andre dagen spør etter barna og jeg ringte Dr Akobe og han sa at dine problemer er løst barnet mitt slik at dette var hvordan jeg får familien min tilbake etter et langt stress på å bremse opp av en ond dame, så med all denne hjelp fra D R Akobe of (akobemagicspell@gmail.com) Jeg vil at dere alle på dette forumet skal bli med meg for å si en stor takk til DR.Akobe, og jeg vil også gi råd til noen i slike eller lignende problemer, eller noen form for problemer bør også kontakte Han for hjelp via sin personlige e-post (akobemagicspell@gmail.com) eller hans whatsapp nummer +19725819702
    disse er noen av løsningen han er i stand til å ...
    1. Stave for tillit (folk vil stole på og tro deg alltid)
    2. Gjenopprett helse til de syke
    2. Ta med deg tilbake kjærlighet
    3. Stopp noen fra å forstyrre forholdet ditt.
    4. Gi medisin for sterk og langvarig ereksjon
    5. Raskt ekteskapsforslag
    6. rydder all uflaks og gjenoppretter lykken til deg
    7. Du vil bli elsket av alle i familien din.
    8. Trenger en god betalende jobb i ditt spesialiseringsområde.
    9. Renser deg selv fra enhver ond spell
    10. du vil ha raske penger, rikdom, rikdom og berømmelse.
    kontakt ham nå via (akobemagicspell@gmail.com) eller hans whatsapp nummer +19725819702
    vennligst kan du kopiere og legge inn dette fantastiske vitnesbyrdet på andre fora / nettsider, slik at folk vil vite at det er en god løsning på alle typer familieoppbrudd eller skilt.

    ReplyDelete
  4. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte dette flotte caster på hans Email - doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    ReplyDelete
  5. Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
    Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
      Templeofanswer@hotmail.co.uk)

    ReplyDelete
  6. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    ReplyDelete
  7. Jeg kan ikke glemme hvordan DR WALE hjalp meg med å gjenopprette ekteskapet mitt etter åtte måneders separasjon med min kone på grunn av krangel og hun dro og aldri kom tilbake til meg, jeg gjorde så mye for å få henne tilbake, men ingenting fungerte ikke før Jeg så en kommentar på nettet da noen vitnet om hvordan DR WALE hjalp henne med å gjenopprette mannen sin, og det var slik jeg kontaktet ham gjennom WhatsApp, og etter å ha skrevet ut problemet mitt forsikret han meg om at han vil hjelpe meg med å komme tilbake til kona mi. om noen dager etter å ha kastet kjærlighetsformelen, og etter at han gjorde trylleformelen kom min kone hjem og tryglet at hun var veldig lei meg i dag, jeg er tilbake med min kone og vi er begge lykkelige og bor sammen igjen. Jeg vet at det er mange mennesker der ute som ønsker å få kjærligheten tilbake, vennligst kontakt DR WALE fordi han er det perfekte svaret på problemet ditt. Kontaktinformasjonen hans er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete