Monday, March 11, 2013

Svare på spørsmålet: gjør min Ex-ønsker å komme tilbake med meg?

Kanskje inviterer din ex deg til kaffe. Kanskje handler de flørtende. Kanskje de ringe deg opp oftere, og synes interessert i å bruke mer tid med deg. Det er nesten som de er nærmer deg slik de gjorde før to av dere var i et seriøst forhold. Hvis du oppdager at din ex sender du blandede signaler, kan du spørre deg selv, "Min ex ønsker å komme tilbake med meg"?


Hvis din ex sender ut disse vibes, er det ganske sannsynlig de er interessert i deg, og kan selv ønsker å komme tilbake sammen. Men selv om du er fortsatt i kjærlighet med din ex, er det bedre hvis du ikke kjører tilbake til våpnene umiddelbart. Hvis du spiller vanskelig å få... innen grunn, selvfølgelig, vil du få en bedre respons! Se, hvis du komme tilbake sammen med din ex for raskt, kan du finne deg selv som skyves bort igjen. Se på det på denne måten: din ex har ikke vært med deg for en stund. Folk har en tendens til å ønske ting som er like utenfor sine rekkevidde, og faktum at du ikke "hører" til din ex lenger er trolig hva bidratt til deres fornyet interesse i første omgang.


Du vet sikkert det gamle ordtaket, fravær gjør hjertet vokser fonder. Det er bare naturlig at du og din ex vil starte mangler hverandre, eller i det minste visse aspekter av forholdet du har delt. Tross alt, selv om ditt forhold var en steinete en, du uten tvil delt noen fantastiske erfaringer og har mange gode minner. Du var også kjent og fortrolig med andre--visste hverandres beveger seg, quirks, favoritt posisjoner, favoritt foods, favorittprogrammene, etc. Det tar mye arbeid, tålmodighet, og forpliktelse å bygge opp et nytt forhold til det nivået igjen, som er enda en grunn hvorfor din ex vil kanskje komme tilbake sammen med deg. Hvis du lurer her, "Gjør meg ex ønsker å komme tilbake med meg?", sjansene er gode din ex er stille det samme spørsmålet.


Bli advart, men: din ex kan spille spill med deg. Det er ikke uante av for folk å ta "hevn" for oppfattet urett av ledende på deres exes, og gjøre dem tror de har en sjanse, bare for å ødelegge deres hjerte igjen. Alternativt kan en ex føler seg ensom eller usikre, ser ingen andre utsikter og bestemmer seg for å fordrive tiden med deg... ikke fordi han eller hun virkelig ønsker å komme tilbake med deg, men fordi du er praktisk. Det er derfor det er så viktig ikke å gjøre noen raske beslutninger, selv om du er ganske sikker på at din ex er interessert i deg.


Selv om du er engstelig for å finne et konkret svar på spørsmålet, "Har eksen min ønsker å komme tilbake med meg?", ikke plage over det. Nå er tiden for å stå tilbake, lese signalene og få en følelse for situasjonen før du tar noe. Og Tenk på det på denne måten: Hvis din ex er seriøs om å få tilbake med deg, vil ikke det vondt for å spille hard to get (innen grunn). Det vil intriger dem og gjøre dem lengter etter deg enda mer, og det vil også beskytte deg fra å få ditt hjerte knust igjen hvis det viser seg din ex er ikke seriøst interessert i å komme tilbake med deg tross alt.

1 comment:


  1. Jeg vil bare takke deg. Stavningen din har forandret livet mitt. Jeg var deprimert og var ikke helt sikker på at det ville fungere for meg. På toppen av det er jeg alltid motvillig til å kjøpe ting fra Internett. Men det tok bare en uke, akkurat som du sa! Nå er min bf tilbake med meg, akkurat som du annonserte. videresend dine opplysninger til Dr.Obodo på Mail: templeofanswer@hotmail.co.uk , eller whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete