Saturday, March 2, 2013

Få din eks Boyfriend tilbake etter en pause

Så, du er desperat etter å vinne tilbake din ex. Du er positiv du vil ha ham tilbake i livet ditt. Dessverre, alt du gjør synes å lage avstand i stedet for fellesskap. Enkelt sagt, er du slående ut. Du fortsette å spørre deg selv, "hva mer kan jeg gjøre," eller, "hva gjør jeg galt?" Det virker som du er dømt til å mislykkes. Rett nå, det kan være i nyttig å innse det er masse folk som har vært der du er. Mange av dem funnet suksess ved å følge enkle, utprøvde metoder. Her er noen råd å få resultatene du ønsker.


I dette øyeblikk føler du trolig desperat og villig til å prøve noe. Dette er en del av problemet. Våre naturlige tilbøyeligheter får ofte oss i trøbbel. Vårt første instinkt er å la dem vite at vi er interessert. Vi oppfører seg på måter som vil presse dem lenger unna. Tenk tilbake til en tid når du var frastøtt av noen som var forfølge du også aggressivt. Når kraftig forfulgt, ta vi sikkerhetskopi. Det er menneskets natur. Prøver å komme rundt dette faktum er totalt bortkastet tid.


Akkurat nå er det på tide å gå mot dine følelser og bruke litt omvendt psykologi. Jeg vil satse du føler for å nå ut, ringer din ex, la ham vet at du tenker på ham. Du kan være tekstil, bruker alle tilgjengelige vinkler som en unnskyldning for kommunikasjon eller kontakt. Alle dine tanker synes å bevege seg mot å få din ex tilbake i livet ditt. I din nåværende tilstand innser du sannsynligvis ikke du gjør dette. For å være sløv, må du stoppe umiddelbart. Stopp ringer, tekstil og fokuserer for mye. Slutte alle kommunikasjon.


Jeg vil satse du lurer på hva dette vil oppnå. Du er trolig å spørre deg selv, "hvordan kan jeg få min ex tilbake hvis vi ikke engang snakker?"


Her er det neste trinnet, få en ny start med en ny plan for spillet.
Avslutte all kontakt. Fokusere all din tid og energi på deg selv. Ta tid til å ta vare på dine behov. Ta en god hardt titt på hva du kan forbedre i ditt eget liv. Under denne vanskelige tiden er det vanlig å overse riktig ernæring, mosjon og hvile. Samlivsbrudd ta bompenger på helse. Det er ingen enkel måte å gjøre dette. Du må forplikte seg til prosessen. Jobber med deg selv og stoppe forsøk på å kommunisere med din ex-partner. Det tar tøff nok og vilje til å gå videre.


Mens du tar tid for deg selv, vil din ex trolig begynne å legge merke til arealet mellom deg. Du vil ikke lenger være tilgjengelig, interessert eller kjører etter ham på noen måte. Naturlig, vil han være blitt nysgjerrig. Denne plassen vil tillate ham muligheten til å slappe av, slå seg ned og begynne å tenke på bruddet. Han vil oppleve frihet, separasjon og de uunngåelige tankene som følger med disse statene. Han vil være mye mer sannsynlig å savne deg og tenker på deg hvis du er virkelig fraværende. Før denne tilstanden, mens du fortsatt kommunisere, var det umulig for ham å savner deg eller virkelig vite hva ditt fravær følte.


Bo forpliktet til prosessen. Hold din avstand. Husk at du prøver å arbeide sammen med den måten folk faktisk tror og svare. Ingen liker å bli forfulgt, kvalt eller trakassert. Dette er en av de viktigste metodene for å lette kommunikasjon. Husk at fravær gjør hjertet fonder. Det er sannhet og visdom i dette gamle ordtak. Hva skjer som følge av ekte, lovlig avstand er et skifte i maktbalansen. Hvis du er også tilgjengelig og trengende, vil dette slå tilbake din ex. Inne din fravær, din ex vil ha muligheten til å huske virkelige deg, grunnene hvorfor du koblet helt i begynnelsen.


Tillate ham muligheten til å gjøre det første trekket. Ta deg tid til å bli virkelige om dette separasjon. Arbeide med ditt eget liv. Setter pris på din tid og din unike interesser. Jo mer du verdsetter deg selv, jo mer andre vil gjenspeile denne verdien tilbake til deg. Være sterk og oppholdet opptatt uten å være falske om det. La ham forfølge du.


Ikke være tilgjengelig på slipp av en lue. På den annen side, når han nærmer seg, være rimelig, ikke være for reservert. Dette er din beste sjanse for å reetablere en tilkobling.

1 comment:

  1. Jeg vil bruke dette mediet til å takke den store tryllekunstneren DR WALE for å ha hentet tilbake min kjære mann. Da mannen min forlot meg og våre to barn for en annen kvinne, levde jeg i smerter fordi jeg elsker ham så høyt, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, faktisk var jeg forvirret før jeg møtte en venninne av meg som heter Ella og jeg fortalte henne hva jeg gikk gjennom, så fortalte hun meg at jeg ikke skulle bekymre meg for at hun også gikk gjennom det samme problemet, men i hennes tilfelle var det kjæresten, så tok hun meg med til en spiritist, en trylleformler, ved navn DR WALE som hjalp henne med tilbake kjæresten hennes, da jeg kontaktet DR WALE på WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham problemene mine, etter det fortalte han meg hva jeg skulle gjøre og han sa etter at jeg har gjort det han fortalte meg, etter noen uker vil mannen min komme krypende videre knærne hans ber meg om å tilgi ham. Etter noen uker kom mannen min og begynte å tigge meg, jeg hadde aldri forventet at det skulle skje så fort, jeg banket på døren min, da jeg åpnet døren, så jeg til min største overraskelse mannen min på knærne tigge meg og vår barn til å tilgi ham.
    Han kurerer også alle slags sykdommer, inkludert den som er oppført nedenfor,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. KREFT.
    4. ALS (Lou Gehrigs sykdom).
    5. Hepatitt B.
    6. HYPERTENSJON.
    7. LAVT SÆDANTALL.
    8. ASTHMA.
    9. VIRGINIA PROBLEM.
    10. DIARÉ.
    11. STØYL.
    12. KJØLSÅR.
    13. SLAG.

    Og han kastet også følgende trollformler,

    1. du vil ha et godt ekteskap,
    2. du er en politiker og trenger beskyttelse,
    3. du trenger en kjærlighetsform,
    4. du ønsker å være en rik mann eller kvinne,
    5. du vil at partneren din skal elske deg,
    6. du leter etter kone eller mann,
    7. du ønsker å jobbe med visum til et hvilket som helst land du ønsker,
    8. du er en forretningsmann eller kvinne og vil at bedriften din skal flytte,
    9. du vil at sjefen din skal elske deg,
    10. du vil at din mann eller kone skal tilbe deg,
    11 Du trenger en jobbformidling,
    12 Du trenger forfremmelse i jobben din,
    Alle som har problemer oppført ovenfor, bør kontakte DR WALE, den store trylleformularen. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete