Friday, March 29, 2013

Kjæresten min brøt opp med meg og jeg vil ha ham tilbake

OK, så han brøt opp med deg. Du snakket, du begrunnet, du gråt... og det fortsatt synes han ikke ønsker å gi forholdet en annen sjanse. Nå hva?


Fortsatt tror det kan fungere mellom deg? Få din ex tilbake kan virke som en oppoverbakke klatre, men i mange tilfeller er det mye enklere enn du tror. Tilpasse en rolig, nøkterne tilnærming kan gå en lang vei mot reversere din bruddet, og å lage din ex kjæreste vil du igjen.


Hvis du lurer på om kjæresten din fortsatt elsker deg, gjør selvfølgelig han. Følelser og emosjonelle obligasjoner som du danne når dating er uvanlig sterke - spesielt hvis du har gått i lengre tid. Erfaringer du har delt, og stedene du har gått har dannet lykkelig, tett sammensveiset minner som vil dvele på lenge etter pause opp. Også i tilfelle hvor du aldri se hver andre igjen, dere begge vil ha disse tingene.


For å gå videre, din ex kjæreste har blitt prøver å begrave sine følelser. For å bryte opp med deg, har han prøvd å nedtone noen følelsesmessige bånd som han har fortsatt å du. Innvendig, kan dette fungere for ham. Over tid vil vil disse tilkoblingene visne, etterlot ham fri til å forfølge en annen jente og en ny relasjon med andre.


Men hvis du ønsker din ex kjæreste tilbake? Det er din jobb ikke å la det skje. Sakte minner din ex av disse følelser og følelser han fortsatt har for ditt forhold, kan du opprette lengsel og behov. Du vil aldri komme tilbake sammen med din ex før en viktig ting skjer: han ønsker du igjen. For å gjøre det skje, må du forsiktig avdekke de følelsesmessige obligasjoner, bringe dem ut og vise dem til ham.


Så hva er din tilnærming? Du bare kjøre opp til din ex og begynne minner ham om de gode tidene som du har delt, eller er det metoder som er mye mer subtil?


Godt for en må du stoppe sturer. Hvis du sitter rundt jamret "kjæresten min brøt opp med meg om og om igjen, vil du aldri være i stand til å gå videre med prosessen med å vinne ham tilbake. Gutter liker kvinner som kan være sterk i møte med motgang, ikke de som faller i stykker. Mer opprørt, fortvilet, eller selv trengende du vises etter at han bryter opp med deg? Jo vanskeligere vil det være å få kjæresten din tilbake.


Vinne din ex hjertet krever mange av de samme forholdene som det tok for å få ham første gang. Tenk tilbake til da du startet dating, og prøv å konsentrere seg om personen du var. Var du kul og selvsikker? Var du morsom og smilende? Disse tingene er det tiltrakk kjæresten din til deg i første omgang. Selv om du ikke kanskje sammen akkurat nå, å tilpasse disse samme oppførsel kan sette deg rett tilbake på sin radar igjen. Som han får nyss om det faktum at bruddet ikke har 'knust' du, vil din ex-kjæreste være mye mer sannsynlig å vurdere deg som en potensiell kjæreste igjen.


Uansett hva du gjør, kan ikke du bare sitte rundt håper at ting noe arbeid ut av best. Hvis du vil ditt forhold tilbake, må du utvikle en trinnvis plan. Å være proaktiv er en sikker måte å vinne tilbake hjertet av mannen du elsker. Sitte passivt, eller bare prøver å "fløy det" vil alltid ha skuffende resultater.

1 comment:

  1. mannen min skiller seg fra meg da jeg var seks måneder gravid med mitt andre barn. Vi hadde argumentert og stridet nonstop siden dagen vårt første barn ble unnfanget, ingen kjærlighet eller tillit fra ham lenger, så han skilt meg. Og alle disse, jeg har prøvd alle forskjellige måter å få ham tilbake, jeg har også prøvd noen forskjellige staverør her i USA, men ingen av dem kunne bringe Richard tilbake til meg. Det var bare Dr. Sharaja Sid som garanterte meg en presserende 48 timers stavkasting, og han forsikrer meg om at mannen min vil være med meg igjen. Jeg skriver for å gi takk og dyb takknemlighet til deg for å holde dine løfter, og for å bruke dine begavede og store krefter for å bringe ham hjem. Jeg var begeistret for å vite at du er spesialisert på gjenforening av Lovers. Takk sir, for å hjelpe meg gjennom de verste tider av livet mitt, for å være en så stor stavkaster, og for å gi meg en kjærlighetsspell som har gitt meg så mye glede i mitt ekteskap. Min mann er tilbake og lover å aldri forlate meg igjen. Hvis du tviler på hans evne, stol på meg. Du bør ta en sjanse. Det lønner seg på måter du aldri kan forestille deg. Hvis du er der akkurat nå, og du trenger en kraftig og presserende kjærlighetsspell for å ta tilbake din eks vennligst kontakt sharajasid@safrica.com

    ReplyDelete