Friday, April 20, 2012

Hvordan du gjør min Ex-kjæreste ønsker meg tilbake - 3 Lifesaving Tips

Helt siden skolen, har jeg hadde ulykke av å besvare pleas for desperat fra kjærester som i utgangspunktet går, "hvordan for å gjøre eksen min kjæreste ønsker meg tilbake" eller noe som uttrykker. Nå hvis du er sympatisk sjelen som jeg er, du vil prøve å hjelpe dem "oppsett" vei tilbake til hjertet av sin ex - med håp om at denne gangen rundt, fyren pinner til hans våpen.


Det er ikke lett... og selv noen av våre idiotsikker metoder vise seg for å være dumdristig i slutten. Likevel, for utallige andre jentene som er i samme situasjon, her er noen av våre mer "prisbelønte" tips.


Tips # 1:


En tur til salongen er viktig. Velvære kan sikkert hjelpe boost ex-kjærestes ego. Men vi har oppdaget at ingenting sier, "Din tap, mann!" enn den nylig proklamerte ex kjæreste emerging virkelig stor ser etter fylling. Du trenger ikke å gå hele gris og kjøpe deg en helt ny garderobe (selv om det ville være hyggelig faktisk.) En ny klippet, et nytt sett med fingeren tips polsk og litt maling er nok til å få hans oppmerksomhet på nytt. For resten, beautifying selv etter pause opp gir av en serie med subliminal meldinger til fyr.


En: det er som å si, "nå som du er borte, jeg kan nå har alle som jeg ønsker." To: "Jeg tror ikke du fortjener dette utseendet fra meg." Tre: "du var den holder dette vakre butterfly tilbake."


Noen karer synes det er litt discomfiting å finne deres ex-kjærester ser bedre enn før. Hvis det ikke er nok hevn, deretter vet minst du for et faktum at noen av hans venner kan være ute... og kan bli interessert, siden du nå er tilbake på markedet. Dette utløser en territorielle noe primal instinkt i fyren. Hvis han er smart, vil han seriøst begynne å se i retning igjen. Hvis ikke, kanskje en sterkere dose av medisin er nødvendig for å få gjennom hans tykke hodet.


Tips 2:


Bli mer aktiv, og ikke bare i dating scenen. De fleste jenter lade gjennom klubber og barer å gi av illusjon at de er nå gratis, enkelt og freaking lykkelig. Hovedmålet bak denne galskapen er å tiltrekke seg så mange potensielle beundrere... som bør gjøre ex-kjæresten sjalu nok til å komme tilbake i kravlesøking.


Men i siste prøvde par ganger vi denne ordningen; det backfired faktisk for en grunn eller det andre. For det første ex-venninne endte opp med mer trollene ringer på hennes telefoner enn anrop fra ex-kjæreste. For det andre, på klubben og barer som utgir seg å bli lykkelig er som å gå til tannlegen å ha ditt gums sydd stenge mens du fortsetter å smile. Og for det tredje, du virkelig kan ikke forvente jenter til fest hele natta, alle uke, alle måned til fyren kommer til fornuft (som kan ta lang tid avhengig av hvor mange neurons han jobber med for øyeblikket.)


Så vi prøvde en helt ny taktikk. Vi involvert ex-venninne inn i aktiviteter som er meningsfullt for henne. Ikke bare er dette ganske terapeutiske på hennes vegne, men hun også kommer til å møte gutta som er veien mye bedre enn sine tidligere. Stor sosiale aktiviteter er også stor veier til "ved et uhell bumping" til ex-kjæreste, og viser ham akkurat hva han som mangler. Jeg håper disse tipsene har hjulpet gitt deg noen ideer om hvordan du kan gjøre dine ex kjæreste ønsker du tilbake igjen.

No comments:

Post a Comment